İLK VE SON VLOG 6

  görünümler 854,879

HUGOLA

HUGOLA

2 aylar önce

İlk Ve Son Vlog #6 hoşgeldin. Son 6 ayda biriktirdiğim videolardan oluşturduğum bir kolaj. Umarım beğenirsin.
İnstagram adresim: hurkangugen...
Spotify adresim: open.spotify.com/artist/5W7To...

YORUMLAR: 2 844
catlieyl ‹³
catlieyl ‹³ 2 aylar önce
ekibin oldugu videolari görünce ne kadar sevindigimi bilemezsiniz..
ÖrdekYT
ÖrdekYT 12 gün önce
bilebilirim çünkü aynı şeyleri yaşıyorum ;)
Adımınekoyayımsizseçersiniz
Adımınekoyayımsizseçersiniz Aylar önce
O mükemmel his…
AS animations
AS animations 2 aylar önce
ayn bende
Keisuke
Keisuke 2 aylar önce
@EsøcpE - canin kötü yorum yapmak mi istedi?
bulut
bulut 2 aylar önce
şu hayatta hiç bitmeyecek olan tek şey -Hugola'nın İlk ve Son Vlogları
Arin Toprak Öztürk
Arin Toprak Öztürk 2 aylar önce
Peki şuan ki video başlığını görmek istermisin
Gojo Senseii
Gojo Senseii 2 aylar önce
15 yıllık ömrüm boyunca bu kadar iyi müzik zevki,ortamı,yeteneği,başarısı, pozitifliği,eğlencesi olan bir grup görmedim
Sude
Sude 2 aylar önce
geçen sene resident evil oynadığın zaman benim için çok güzel bir zamandı, dizinin yeni bölümünü bekler gibi yeni bölüm atmanı bekler bölüm geldiğinde de çok büyük bir zevkle izler günlük hayattan kaçardım. hala videolarınla hem üniversitede derslerin yoğunluğundan hem de arkadaşsız olmanın verdiği stres ve dışlanmışlıktan kaçabiliyorum. kanalında herhangi bir videoyu izlemek tatlı yiyormuşum gibi mutlu olmamı sağlıyor. varlığın için teşekkür ederim ve lütfen oyun oynamayı asla bırakma.
Storm Animations
Storm Animations Aylar önce
@Sude 👍🏼 teşekkür ederim
Sude
Sude Aylar önce
@Storm Animations obi wan çıktı bu arada haber vereyim dedim, henüz izlemedim ben bütün bölümler yayınlandıktan sonra izleyeceğim ama sen izlemek istersen haberin olsun yani
Storm Animations
Storm Animations Aylar önce
@Sude büyük ihtimalle olur endişelenme shshehsh
Sude
Sude Aylar önce
@Storm Animations evet dksjjshs 6 bölüm olacak ama umarım 2. sezonu falan da olur
Storm Animations
Storm Animations Aylar önce
@Sude olsun dizi olması daha iyi, daha fazla içerik var :D
nahmeri
nahmeri 2 aylar önce
trafigin ortasinda bile bu kadar eglenmeyi nasi basariyosunuz ya.. boyle arkadas grubu nasip olur mu sanmam
Carmen
Carmen 2 aylar önce
Umarım ilk ve son vlog serisi ekonominin düzeldiğini de görür...
ᴄᴇʏʟɪɴ ᴇʙᴄɪᴍ
ᴄᴇʏʟɪɴ ᴇʙᴄɪᴍ 11 gün önce
@Melih anlamadın mı cidden -.-
Zevk İşi
Zevk İşi Aylar önce
eKoNoMi KöTü mÜ dE dÜzElSiN. Çıkar telefonu
Talha Ürkmez
Talha Ürkmez Aylar önce
@TakaoSumi bitmeyen sonsuzluk
Ayberk Özgülcü
Ayberk Özgülcü 2 aylar önce
Anla artık dostum sonsuza hicbirsey sonsuza kadar süremez ekonomi dışında
Karperion
Karperion 2 aylar önce
@Flex sonsuza kadar devam etsin demek istemiş
last killer
last killer 2 aylar önce
herşeyden eğlence çıkarabilen harika bir ekip
Rana🎶
Rana🎶 2 aylar önce
11:05 Koskoca adamların Cem Yılmaz'a benzeyen bir adamı videoya kayıt etme çabasını gözümden yaş gelerek ve annemin "Bu kız mal mı?" diye baktığı bakışlarla izledim pişman değilim. 🙂
Sinem Nt
Sinem Nt 2 aylar önce
Allahım şu ekiple bir gün takılmak için ne yapmam gerek:(
Eren Çağlayan
Eren Çağlayan 2 aylar önce
Uzuuun bir aradan sonra gençliğini yaşayan grupsunuz sizi tebrik ederim
Bilge Shbz
Bilge Shbz 2 aylar önce
Ali'nin herhangi bir yemeğe ya da içeceğe tek atmadığı bir vlogu vlogdan saymazdım. Allahtan cipse tek attı 😂
Muhammed Kemal 🇺🇦 #ukranie
Muhammed Kemal 🇺🇦 #ukranie 23 gün önce
😂😂
Rabia ဗ
Rabia ဗ 2 aylar önce
@Ali §
♡gacha şarkı♡
♡gacha şarkı♡ 2 aylar önce
😄😄😃😂
。.゚+Sτᴀʏ☆゚.*・。゚ #BerNes
。.゚+Sτᴀʏ☆゚.*・。゚ #BerNes 2 aylar önce
@kapandı hadi çıkın X
kapandı hadi çıkın
kapandı hadi çıkın 2 aylar önce
Olm o cipsin birtanesini ağzıma sigrdiramiyom adamlar 4 tane 5 tane sigdiri
Krystalost
Krystalost 2 aylar önce
Bu ekibe katılabilmek isterdim ama gereken yaşa ulaştığım da dayı/dede şerefine erişmiş olucaklar salute
Elif Öztaş✔
Elif Öztaş✔ 2 aylar önce
Doğum günün kutlu olsun reis seni çok seviyoruz 🖤🖤
imazrastan
imazrastan 2 aylar önce
hoca: tatilde ne yaptınız? agalarla biz;
Rabia ဗ
Rabia ဗ 2 aylar önce
Doğum günün kutlu olsun güzel adam. İyiki varsın bu dünyada, sen ve arkadaşların iyiki varlar. Belki yorumumu görmezsin ama yinede atıyorum yorumu. İyiki 10 ay önce resident evil videonu izlemişim ve merak edip diğer içeriklerine de bakmışım. Yeni yaşın umarım dostlarınla beraber mutluluk getirir. Allah'a emanet ol aşk adam 🎂🥳👯‍♀️🎉🎊
Shadowhunters
Shadowhunters 2 aylar önce
“Limonu bile limonlayacaksın üf” ~Hugola
halira_87
halira_87 Aylar önce
Marilyn Manson - sweet dreams
Arzu Arı
Arzu Arı Aylar önce
Kesinlikle haklı
Kullanıcı N
Kullanıcı N 2 aylar önce
@Süü Reis Sweet Dreams
Süü Reis
Süü Reis 2 aylar önce
2:30 allah adına müzik adı ne söyleyin nolir ya
Gülüm gg
Gülüm gg 2 aylar önce
İyki dodun abi seviliyorsun Azərbaycandan selamlar hep böyle pozitiv ol 🙂
♤Jêff ťhė Ģêćé♡ 𝕽𝕰𝕾𝕸𝕴̇
♤Jêff ťhė Ģêćé♡ 𝕽𝕰𝕾𝕸𝕴̇ 2 aylar önce
İyiki doğdun... İyiki varsın kaliteli insan...İYİKİ DOĞDUN HUGOLA
Aşkım beren Biryıldız
Aşkım beren Biryıldız 2 aylar önce
Abi mod kartları alıp ekiple oynayın acayip güzel olur👍
[Crescent Moonlight] ⁷
[Crescent Moonlight] ⁷ 2 aylar önce
Doğum günün kutlu olsunn 🤍🛐iyi ki varsın iyi ki tanımışım seni ve arkadaşlarını. Çektiğin videolardaki samimiliğin olsun, bir şeyler için emek vermen olsun, her türlü harika bir insansın. Seni örnek aldığımı söyleyebilirim. Umarım hayatında hep mutlu olur, eğlenirsin. Bu dünyadaki hiçbir şeyi kafana takmanı istemem. Eğlen, yaşa gitsin. Sağlığına, kendine dikkat et. Tekrardan DGKO👯‍♀️
Asia_AmaAvrupaOlan
Asia_AmaAvrupaOlan 2 aylar önce
En basit şeylerden bile eğlenebilen harika bir ekip :))
palasslas
palasslas 27 gün önce
küçük bir şeylerden bile eğlenebilen tek ekip
Moon_cat_is_love♡
Moon_cat_is_love♡ 2 aylar önce
00:00 hugola filimin arkasahnesi 0:21 mükemmel bir ortam 0:37 karda poşet kardan adam?? 0:50 arabada konser ke 0:57 gorilla adam? 1:01 mükemmel midye yemek. 1:07 BRUH 1:20 müq sihirbazlığk 1:34 alt komşu 1:42 OHAAAAAA 1:49 Hugola video çekmeden önceki sahne arkası 2:14 harika buzda kayış! 2:20 müq hareketmiş gardaşım. 2:33 ne var orda?! (Devamını yazmaya üşendim)
Semih
Semih 2 aylar önce
18:01 bir sonraki hamleni kimse tahmin etmesin...
nebula
nebula 2 aylar önce
Bu ekibin ve saniyenin yaptığı vloglar dışında kimsenin vlogunda bu kadar gülmüyorum lfnsodjos
Hesna Yazici
Hesna Yazici 2 aylar önce
16:17 de hugolanın ölmüş mü dediği yerde öyle bir gülme krizine girdimki kafama kitaplık düştü
Yeşil Marullar
Yeşil Marullar Aylar önce
bir gün gerçekten bu vlogun sonu gelecek ama kimse farkına varamayacak
Witkys
Witkys 2 aylar önce
izlerken hem üzüldüm hem sevindim lan yaşıtım insanların benim aksine eğlenebildiğini arkadaşları olduğunu görünce garip duygularla bitirdim videoyu
Kokona Haruka
Kokona Haruka 2 aylar önce
Allah'ım harika sevdiğim ekiple vlog
mayısဗ
mayısဗ 2 aylar önce
ekiple video görünce hayata bağlanıyorum 🤧💗
chaelisaaşktırlan
chaelisaaşktırlan 2 aylar önce
@YaParanYaCanınKoçum peki
YaParanYaCanınKoçum
YaParanYaCanınKoçum 2 aylar önce
@chaelisaaşktırlan bu yorumda bi cringelik goremiyorsan bu cringeligin bi parçasisin demektir hugolanin kitlesi benim gozumde tiktoktan daha cringe bi kitle sadece benim degil internet hakkinda biraz bilgisi olan herkes bunu soyleyebilir
chaelisaaşktırlan
chaelisaaşktırlan 2 aylar önce
@YaParanYaCanınKoçum kaliteli olmayabilir ama cringe yapan bi öğe yok cringe ne bilmiyosan tiktoka gir öğren gel
YaParanYaCanınKoçum
YaParanYaCanınKoçum 2 aylar önce
@chaelisaaşktırlan cringe hemde çok cringe ergen kız kalitesinde bi cringelik
Büşra Saka
Büşra Saka 2 aylar önce
Her youtuber kayak merkezine gider. Ama ekip en zevklisini seçer. Leğenle kaymak ve poşetten kardan adam yapar...
KANNA-SAMA
KANNA-SAMA Aylar önce
Bu videoyu çekerken ne düşündünüz ve nasıl bu kadar mükemmel oldu ?
RedCurse
RedCurse 2 aylar önce
doğum günün kutlu olsun hugola.
Su_ama_sevilmeyen
Su_ama_sevilmeyen 2 aylar önce
Hürkan abi doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara inşallah
KugaTE
KugaTE 2 aylar önce
Ekiple videonun gelmesi=en mutlu olduğum anlardan biri
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 2 aylar önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin..*
ʍօʀȶɨֆ
ʍօʀȶɨֆ 2 aylar önce
İyiki doğdun Hugola 💗 (Doğum günün dün dü ama neyse)
Swazcer
Swazcer 29 gün önce
10:32 Mentor burada "Hey Pembe Adam" deseydin şu anda daha mutlu bir hayat yaşıyo olurduk
Yiğit Aslan
Yiğit Aslan 2 aylar önce
"Ben bir bovling ustasıyım" MENTOR
Zypear
Zypear 2 aylar önce
03:02 orta direğe vurdurana yemek ısmarlıyorum ve herkez bunu vuran olarak anladı HUGOLA: THE IMPOSTOR
Mert Ağuş
Mert Ağuş 2 aylar önce
1:29 Kartı bilmesinden daha epik şey varsa o da başka bi kartın Televizyonda kalmasıdır.
Kaancan Metin
Kaancan Metin 2 aylar önce
Aga kartı bulmuyo ki deste kırmızı mentorun en son gösterdiği kart kıraathane kartı la
Kendini limon sanan mandalina
Kendini limon sanan mandalina 2 aylar önce
1 saniyeligine (biz 1 saniye gördük diyebiliriz) bir kartin televizyonda kalmasindan daha ilginç olan bir şey varsa o da senin bunu farkedebilmendir.
Büşra Saka
Büşra Saka 2 aylar önce
Yarın Hürkan'ın doğum günü keşke "doğum günü özel vlog" videosu çekseeeeeğğğğĞ
Berat Yiğit Öztürk
Berat Yiğit Öztürk 19 gün önce
Şu ekiple 1 kaç gün kalsam bütün sıkıntılarım gider
mbcoot
mbcoot Aylar önce
Ekibi her gördüğümde hüzünleniyorum
Koray Özsüslü
Koray Özsüslü 2 aylar önce
16:20 inception filmine gönderme hibi olmuş aslında hugola filmdeki gibi sürekli dönmesini ve yaşadıklarının rüya olmasını istiyor ama malesef rüyada olmadığını anlıyor......
Ceyhun Ali
Ceyhun Ali 2 aylar önce
Hürkan kediye "Nazif kalk ÖSS'yi kaçırdın" yapınca çok mutlu oldum. Ben de kedimi uyurken yakaladığımda hep onu yapıyorum.
EMİYA
EMİYA 2 aylar önce
1:03 hugolanın limonu limonladığını öğreniyoruz. 1:35 hugolanın kedilerle konuşabildiğini öğreniyoruz. 2:42 tarzan hugola. 4:50 görünmez kılıç savaşının nasıl yapılacağını öğreniyoruz. 5:56 kedi nasıl uyandırılır. devamı yok✔
El Salazar
El Salazar 2 aylar önce
Yanlız o görünmez kılıç savaşı filan değil Ghost of Tsushima oyunundaki teke tek dövüş olayı.
😘M P R S😘
😘M P R S😘 2 aylar önce
İyiki doğdun hürkan
Loseph
Loseph 2 aylar önce
6:03 Karşılaşma Bulundu / Hugola'yı Valorant Oynarken Düşünüyorum da Çok İyi Olmaz mıydı ?
nxrr¿
nxrr¿ 2 aylar önce
Doğum günün kutlu olsun, iyiki doğdun
[RAYSUBS]
[RAYSUBS] 2 aylar önce
Tutula yeni vidyo çekince gelen o mutluluk hızı:)
IYI ` LenouS
IYI ` LenouS 2 aylar önce
Son Diyen ve hala Vlog Çeken Büyük Hugola...
Yahya samsunlu
Yahya samsunlu 2 aylar önce
Bence siz TRpost için beraber olduğunuz bir ekip değilsiniz, birbirinize olan bağlarınız kuvvetli.
hgoe'sgf
hgoe'sgf 2 aylar önce
bu gün doğum gününmüş, iyiki doğdun mükemmel insan
beyzwia
beyzwia 2 aylar önce
Aman Allahım bu bir ekip vlogu ve 19 dakika yaşadığım sevinci anlatamam
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 2 aylar önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin..*
Farzad Jafariy
Farzad Jafariy 2 aylar önce
Şu ekibe bayılıyorum ve de kiskaniyom *Mukemmelsiniz
The Tavuk
The Tavuk 2 aylar önce
Doğum günün kutlu olsun abimm❤
Mertelos
Mertelos 2 aylar önce
Yemin ederimki tek olmak istediğim ekip bu :D
Bora Karaca
Bora Karaca 2 aylar önce
16:15 patlamadan sonra Mentor' un son hâli...
Husopow
Husopow 2 aylar önce
Hugolanın video atığını görünce gelen mutluluk hissi
Nadide Yenipınar
Nadide Yenipınar 7 gün önce
Erkeklerin arkadaşlıkları hep böyle mi cidden mükemmel :)
Erasyon
Erasyon Aylar önce
0:16 burdaki şakayı sadece evrim le ağacın mükemmel uyumlu olduğu o kanalı bilenler, bilir
🖤Cҽɾҽɳιɱσ ყıʅԃıȥ🖤
🖤Cҽɾҽɳιɱσ ყıʅԃıȥ🖤 2 aylar önce
Bu ekibin dağıldığını görürsem cidden youtubedan artık zevk alamam..
koshi
koshi 2 aylar önce
hepimiz biliyoruz ki o vlog asla ''son'' değil...
Flex
Flex 2 aylar önce
OH GOD DAMN ÇOK ZEKİ
Dunya Altan
Dunya Altan 2 aylar önce
tm knk
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 2 aylar önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin..*
Kendini limon sanan mandalina
Kendini limon sanan mandalina 2 aylar önce
@emoskiee birgun son olmayacak bir vlogu son sanabiliriz fakat son olmayacağını bilemicez
emoskiee
emoskiee 2 aylar önce
bir gün son olucak ve hiç birimiz bilemicez
Burdurlu Şahıs
Burdurlu Şahıs 2 aylar önce
7. sınıftayken o balık müzesine gidip balıklardan korkup ağlamıştım :')
Öykü Eriş
Öykü Eriş Aylar önce
Abi hayatta bir şansım daha olsaydı sizinle aynı evde eğlenmeyi seçerdim.
Q5
Q5 2 aylar önce
ekiple bir gün geçirsem hayatım düzene girer
Mrs. Ördeq ᴷⁱˡˡᵧₒᵤツ
Mrs. Ördeq ᴷⁱˡˡᵧₒᵤツ 2 aylar önce
Doğum günün kutlu olsun abi!:3
asya
asya 2 aylar önce
Vlog görünce uçuyorum hemen bu seri kesinlikle bitmemeli.
asya
asya 2 aylar önce
@kullanıcı Ne hoşş
kullanıcı
kullanıcı 2 aylar önce
İsimlerimiz aynı ve sadece bunu söylemek istedim.
Ryoko' #freeporçay
Ryoko' #freeporçay 2 aylar önce
Bruh moment öyle bir andır ki ilk ve son vlog demene rağmen 6 bölüm olmuştur.. 😃
Melihgt55
Melihgt55 Aylar önce
3:48 de azına attığı cipsten biz tek seferde 10 tane azımıza atıyoruz
Alone~Lavinia
Alone~Lavinia 2 aylar önce
Şu arkadaş ortamında olmak için neler yapmazdım
Deniz Kızı
Deniz Kızı 2 aylar önce
köpekler: hugola; kime havlıyoz?
Gwnreyna
Gwnreyna 2 aylar önce
her zaman üzülsem bitmiş gibi hissetsem telefonu açtığım zaman senden gelen bildirim cidden çok mutlu ediyor bu 19:23 dakika cidden bana aşırı moral ve terapi veriyor bütün sorunlarımı ve dertlerimi bi anda unutturuyor kendine özgü olman olsun kendi halinizde takılmanız olsun sizi diğer içerik üreticilerinden daha ayrı kılıyor çoğu kişi için keşfedilmiş bir cevhersin umarım daha iyi yerlere gelirsin seni cidden ama cidden çok seviyorum başarıların devamını dilerim hürkan
salih şahin
salih şahin 2 aylar önce
Teşekkürler
Gwnreyna
Gwnreyna 2 aylar önce
@Nyrox 19:23 tü kesti biyeri sanırım
Favori Kesitler
Favori Kesitler 2 aylar önce
hangi sahneyi kesti acaba
Bay Kutup Ayısı Adam En İyi Adam
Bay Kutup Ayısı Adam En İyi Adam 2 aylar önce
@Nyrox videoyu kesmiş dün 19.23'tü
Nyrox
Nyrox 2 aylar önce
19:16*
Michael idk
Michael idk 2 aylar önce
İyiki doğdun abi
Barış İPÇAK
Barış İPÇAK 2 aylar önce
Haberci:Mesleğiniz ne Hugola:Duvardan bile şarkı yaparım :D
mryemhoria
mryemhoria 2 aylar önce
2:07 sahabe kısmında yarıldım ahahahahahha
Liya Rüveyda
Liya Rüveyda 2 aylar önce
1:58 Elraenn Forest kilise sahnesine gönderme dbfnnsnfndkfjdj efsaneydi yaa
Rüya YILDIZ
Rüya YILDIZ 2 aylar önce
Artık ekmek arası ekmeğin yanında limon üstü limon yiyebiliriz. Teşekkürler Hugola...
Gülyeter Nisan
Gülyeter Nisan 2 aylar önce
ilk ve son serisi asla bitmeyecek....
🕊 Hinata Hyuga 🕊
🕊 Hinata Hyuga 🕊 2 aylar önce
Abiğ biraz hastaydım ve sayende çok mutluyum şuan iyi ki varsın 🫶
En Saçma TikToker !! | İçerik Polisi #4
16:17
Alevi olan ünlüler #ünlüler #ünlüler
0:21
Dünden Bugüne
görünümler 164 B
YouTube Türkiye'nin En Korkunç Kanalı :)
17:00
ÇOK SAÇMA ÜRÜNLER (Paket açılışı)
10:40
Gözlerine Asla Güvenme (Perspektif Oyunu)
18:30
Sevgilim Olur Musun ?
31:07
HUGOLA
görünümler 1,4 Mn
BU OYUN ADIMI BİLİYOR !
6:30
HUGOLA
görünümler 2 Mn
Kırmızı Işık.. | Çok Garip Oyunlar #2
8:16
İLK VE SON VLOG 2
17:02
HUGOLA
görünümler 1,3 Mn
acun doğmasaydı ne olurdu? (silinmeden izle)
0:45
"Gönül Dağı Kurban 2" Tanıtımı
1:03
Gönül Dağı
görünümler 1 Mn
NADİR BULUNAN YARARLI TİKTOK VİDEOLARI
10:25
Mert Gültaş
görünümler 131 B
"Annelerin Gözünden Çocukları"
0:41
Yonas Mers
görünümler 1,2 Mn