Sarıl Bana.exe

  görünümler 716,759

HUGOLA

HUGOLA

2 aylar önce

9 Childs St Oyunun linki: n4ba.itch.io/9-childs-st
İnstagram adresim: hurkangugen
Spotify adresim: open.spotify.com/artist/5W7To...

YORUMLAR: 3 262
Z00MERang
Z00MERang 2 aylar önce
Hugolanin oynadığı oyunlarda bütün detaylara dikkat etmesi ve özellikle tabloları incelemesi hoşuma gidiyor. Böyle bi tamamlanmışlık hissi veriyor bana. Bunu başka birinden alamıyorum.
Azra Demirci
Azra Demirci Aylar önce
Bende he çok iyi bir his
Lili Blink
Lili Blink Aylar önce
Ben bi adal Bi hugoladan aliyorm
_`•İ Love Hugola•`_
_`•İ Love Hugola•`_ 2 aylar önce
@Bir CyberFanı o
C H İ E F
C H İ E F 2 aylar önce
nays yorum
mengolasensei
mengolasensei 2 aylar önce
Hürkan'ın oyun oynarken bütün aklını oyunun bulmacalarına vermesi çok güzel.
^BeRrY-cHaN^
^BeRrY-cHaN^ 2 aylar önce
Hic abonen olmadığı için sana Abone oldum :)
mengolasensei
mengolasensei 2 aylar önce
@Ederlerzi kanal sahibi
Ederlerzi
Ederlerzi 2 aylar önce
Hürkan kim?
Nehelenia
Nehelenia 2 aylar önce
Profil resmi mükemmel
Ahmet Faik ŞİMŞEK
Ahmet Faik ŞİMŞEK 2 aylar önce
0:45 posta kutusuna post makinası diyen küçük yürekli hugola
Ahmet Faik ŞİMŞEK
Ahmet Faik ŞİMŞEK 2 aylar önce
@XXXHUGOLA o çok uymazdı korkak birinin koca bi yüreği olamaz sonuçta (not:hugolayla dalga geçmiyorum)
XXXHUGOLA
XXXHUGOLA 2 aylar önce
koca yürekli Dicektin Heralde sbdbdvsv
Yağmurİşte
Yağmurİşte 2 aylar önce
*büyük yürekli hugola askimiz🤗💗
neyse
neyse 2 aylar önce
videoyu sabah görüp gece 01.38'de izlemek nasıl bir fantazi bilmiyorum ama şuanda battaniyenin altında yatağımın tam karşısındaki kapıdan karanlık sonsuz boşluğu izliyorum. aslında bir önceki videonun konusunu yaşıyorum sanırım,, kendimi anlatamadım ama olsun
Queen Ackerman
Queen Ackerman 2 aylar önce
@Martwiesh bende
Martwiesh
Martwiesh 2 aylar önce
Aynı şekilde... Şuan saat 3:15 ve ben video yatağımda, babamlar duymasın diye de hafif kısık ses ile izliyorum aşırı sessiz ve karanlık bende şuan senin gibi hissediyorum Ben anlatmak istediğini anladım
Lisim Lara🥱
Lisim Lara🥱 2 aylar önce
buna yılldır bize usmadan,sıkılmadan qorku oynu oynayan koca yürekli Hugol abi❤😂
Batuhan
Batuhan 2 aylar önce
Hugola'nın oyun oynamasına hâlâ şaşıran bir kitle var. Adam neredeyse 1 yıldır düzenli oyun oynuyor.
RED STAR
RED STAR 22 gün önce
Ve hala
ဗKüçük Burdurluဗ
ဗKüçük Burdurluဗ Aylar önce
@dudulogy yok benim amacım sonralar bir yorum aklıma gelirse düzenleyerek o an yazmışım gibi olmak
𝕿𝖚𝖗𝖗𝖎𝖙𝖊𝖑𝖑𝖆
𝕿𝖚𝖗𝖗𝖎𝖙𝖊𝖑𝖑𝖆 2 aylar önce
Ya evet evet sırf beğeni almak için yazıyorlar ve ben de her seferinde nasıl tuttuklarına şaşırıyorum her videonun altında aynı şeyler yazıyor bi de adam en başından beri oyun oynuyor zaten
PttsKofte
PttsKofte 2 aylar önce
Ben en az 5 sene daha şaşırıcam (Çünkü hala ilginç bir olay).
Seray Işım
Seray Işım 2 aylar önce
Oyunlar kaliteli olsun olmasın sayende keyifle izliyoruz İşte Hugola farkı bebeğim ❤️
DONT
DONT 2 aylar önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin*
Hayrunnisa Aydoğan
Hayrunnisa Aydoğan 2 aylar önce
Any TRpostr: Rahatlama challenge yapacağız. Hugola: RAHATIMI BOZMAM GEREK.
•Hateda• ° kumori °
•Hateda• ° kumori ° 2 aylar önce
Çocukların ağlamasın kıyamayan Hugola abimiz 😊
Cause I'm in the stars tonight 🌚
Cause I'm in the stars tonight 🌚 2 aylar önce
Hem korkutup hem güldüren o nadir insanlardan en sevdiğimsin @hugola :)
Gruvia_GJ -_-
Gruvia_GJ -_- 2 aylar önce
Hugola oyun oynamaya başladığından beri her şeyin düzeleceğine karşı bir inancım var.
ebrar
ebrar Aylar önce
duzeldi
Fıstık Offical☕
Fıstık Offical☕ Aylar önce
@Joker Oyunda sg
Uchiha Yoriichi
Uchiha Yoriichi Aylar önce
bu dilencileri illaha böyle kovacan.
Uchiha Yoriichi
Uchiha Yoriichi Aylar önce
@MARAZ sg veled
Uchiha Yoriichi
Uchiha Yoriichi Aylar önce
@Joker Oyunda sg
Emirhan Yerebakan
Emirhan Yerebakan Aylar önce
8:45 önüne canavar çıkan hugolanın korkusunu yenip umursamadan geçmesi
BeRaT çalışkan
BeRaT çalışkan 2 aylar önce
7:35 Hugola: Sanırım müzik yapma zamanı gelmiş.
Enes GÜNEŞ
Enes GÜNEŞ 2 aylar önce
Demoların kesinlikle devamı gelmeli Hugo 👍👍
Riping Ness
Riping Ness 2 aylar önce
abi yemin ediyorum moral, neşe, psikoloji, kaynağımsın sık sık video atarsan gerçekten sevinirim seni çok seviyorum umarımda en yakın zamanda bir hedefin veya bir hayalin varsa ulaşırsın tekrardan seni çok seviyorum iyiki varsın
itodori-yuji
itodori-yuji 2 aylar önce
Bütün korku oyunlari: Eve dıştan bakıldığında 1+2 Evin içine girildiğinde 7+19
シᴄᴏᴄᴏ ᴄʜᴀɴシ
シᴄᴏᴄᴏ ᴄʜᴀɴシ 2 aylar önce
Evet yaaa
kısaca minacraft 👌
kısaca minacraft 👌 2 aylar önce
7+19 değil 999+999
Zifonas
Zifonas 2 aylar önce
Hugola 30 bin aboneyken cs go filan çekiyordu o zaman izlemeye başladım sonra bir geldim 1.3m olmuş helal olsun
ALEX DE SOUZA
ALEX DE SOUZA 2 aylar önce
Kaliteli oyun oynayıp aklını kullanarak oynuyor adam ya
Emre Alp Demir
Emre Alp Demir 2 aylar önce
Hayatımda yolunda giden tek şey senin sürekli video atman, nolur bunu da elimden alma..
GonyalıGamer
GonyalıGamer 2 aylar önce
3:55 hugola odayı öyle bi korkuttu ki
A4 kağıdı
A4 kağıdı 2 aylar önce
Jumpscareler ve korku anları 1:21 adım sesi 4:29 siyah adam 4:40 deforme olmuş kız ve hugola 5:25 fotoğraf 5:39 müzik 6:53 çocuk heykeli 7:15 ayak sesi 7:40 top 8:07 ışık 8:39 heykel jojuk 8:42 3 başlı heykel 9:04 ağlayan oda 9:39 heykel jojuk 11:16 sanatçı kişilikli ses 11:44 tabuttaki kafa 12:56 VİDEO BİTİYOR BU EN KORKUNCU
aylin
aylin Aylar önce
sen kiralsin adamim
Gülse Ayşe Yüce
Gülse Ayşe Yüce Aylar önce
Allah razı olsun
。・♡︎𝚎𝚖𝚞♡。・
。・♡︎𝚎𝚖𝚞♡。・ Aylar önce
ADAAAM
Buket
Buket 2 aylar önce
@•Emma• dostum sorgulanmasi gereken cok sey var
•Emma•
•Emma• 2 aylar önce
@Buket jojuk ne ya çocuk değil miydi o
Yağmur Ak
Yağmur Ak 2 aylar önce
Sana güldüğüm kadar hiç bir youtubera gülmüyorum cidden abi sağol ya
Kostelix
Kostelix 2 aylar önce
Hugolanin yeni videosunu gorunce gelen mutluluk hissi:).
Mustafa demir
Mustafa demir 2 aylar önce
şu dünyada hugolanın çığlığından daha güzel bişe yok XD
Yavuz
Yavuz 2 aylar önce
Hugola 10 dakika üstünde video attığı zmn ki gelen mutluluk hissi
TürkRiver
TürkRiver 2 aylar önce
Oyunu bizzat oynamak = × Hugola'yı izlemek = ✓
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 2 aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
MUHAMMED EMİN
MUHAMMED EMİN 2 aylar önce
Oyunu bizzat oynuyamamak= ✓ Hugola'yı izlemek= ✓
Reyyan E.
Reyyan E. 2 aylar önce
çünkü ben eğlencesizim hugola eğlencelii
Image Welt
Image Welt 2 aylar önce
Evde akıl sağlığımı kaybetmek üzereyken attığın için sağolasın abi
🌈BP in your area🌈
🌈BP in your area🌈 2 aylar önce
Hugola'nın garip garip oynular oynayıp gülmesine bayılıyorum çok komik bu korku oyunu olsa bile hugola komiğe döndürmek için herşeyi yapar😂😂❤
*TRIGGED*
*TRIGGED* 2 aylar önce
evin içinde siyah beyaz aile tabloları bulunması hayaletli olmaya müsait olduğu anlamına geliyor
İnfinity1O
İnfinity1O 29 gün önce
Gerçekten oyunu anlamaya çalışması veya detaylara bakması çok güzel. Çoğu oyuncu bunlara dikkat bile etmiyor sadece bitirmeye oynuyor.
Vulpessa
Vulpessa 2 aylar önce
hugola'nın kaliteli oyunlar oynaması ve verdiği tepkiler gerçekten muazzam bir seyir zevki veriyor insana. ekiple olan videolarını özledik ama💕
Vulpessa
Vulpessa 2 aylar önce
@luvia abone ol un altinda :')
luvia
luvia 2 aylar önce
hugolanın katıl butonuna nasi ulasabilirim
𝘥𝘳𝘶𝘯𝘬𝘴é✩
𝘥𝘳𝘶𝘯𝘬𝘴é✩ 2 aylar önce
@Vulpessa ne demek :)
Vulpessa
Vulpessa 2 aylar önce
@𝘥𝘳𝘶𝘯𝘬𝘴é✩ teşekkür ederim:)
𝘥𝘳𝘶𝘯𝘬𝘴é✩
𝘥𝘳𝘶𝘯𝘬𝘴é✩ 2 aylar önce
@tahsin Çakıcı Naruto bnha dan önce çıktı yalnız
Berçem Deniz
Berçem Deniz 2 aylar önce
2:48 bu efekti o kadar özlemişim ki
ThatLittleFloppa
ThatLittleFloppa 2 aylar önce
Abi normal korku videosu izlesem altıma yaparım ama Hugola herzaman herşeyi komik yapıyo😂
rmuratbey
rmuratbey 2 aylar önce
Kendi dublajını yapan tek adam ♡
Temmie of Oreo
Temmie of Oreo 2 aylar önce
Hugolanin oyun oynamasını seven bitek ben değilim demi?
Mel0n ??
Mel0n ?? 2 aylar önce
Hugola: Çocuk gibi çığılık atmama hoşgeldiniz Also Hugola: Yaratığı ayartmaya çalışmak
Mel0n ??
Mel0n ?? 2 aylar önce
@Betül işsiz işte dhnwudna
Betül
Betül 2 aylar önce
@Mel0n ?? adam öyle böyle oynatma listesindeki video 500 izlenmiş ama boş gcffgjhjjk
Mel0n ??
Mel0n ?? 2 aylar önce
@KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB aman tanrım hemen şu adamın oynatma listesine BAKMAYIN knk bu numara çk mu eskide kaldı yani milyon subu olan insanların comment sectuionlarında insanların merak seviyesiyle görüntülenme kasmak Bu kötü bişey dostum [ SAYS KINDLY ]
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 2 aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
•Suika•
•Suika• 2 aylar önce
Hugola düzenli video atıyor ve bu beni mutlu etmekle beraber garipsetiyor
Jolin
Jolin 2 aylar önce
Her zaman ki gibi kaliteli ve mükemmel hugola videoları :>
Mustafa IŞILAK
Mustafa IŞILAK 2 aylar önce
Son Zamanlarda Hugola'nın Korkunç İçerikleriyle Karşımıza Çıkması Beni Benden Alıyor
Kullanıcı
Kullanıcı 6 gün önce
Korku oyunu zilerken ogunun korkutucu yerlerinde reklam girmesi çok güzel:)
Golden Dweam
Golden Dweam 2 aylar önce
Hugolanın little nightmersten sonra o televizyonlarla samimiliği ve televizyondan beklentileri 👌
Alik
Alik 2 aylar önce
Abi Yine Huzursuz , Kötü , Sıkıcı Bir Günden Kurtardın Beni =)
Kook'un tae'si dellalia333#hyunlix shipliyorum nE
Kook'un tae'si dellalia333#hyunlix shipliyorum nE 2 aylar önce
Hugolanin oyun oynarken verdiği zevki başka TRpostrlarda bulamıyorum
R0L3X
R0L3X 2 aylar önce
Hugola her oyunlu oyun attığı zaman yeniden hayata dönüyorum
ʚ🍄ɞ Ȼhɛʀʀʏ⸸🌈
ʚ🍄ɞ Ȼhɛʀʀʏ⸸🌈 2 aylar önce
işte ünlü yaptığımızdan asla pişman olmamamız gereken adamlardan biri :D
Taha Göksel [TR]
Taha Göksel [TR] 2 aylar önce
eee
ဗ iskenderr ဗ
ဗ iskenderr ဗ 2 aylar önce
@ツ-vTaySuck sana neki bundan? Çıkarmayın şu din kavgasını. Oraya gidip senin inancın ile ilgili bir şey dememiş.
Bay Levia
Bay Levia 2 aylar önce
@ツ-vTaySuck olm benim ne suçum var ben video izleyerek iftarı bekliyorum
Alihan Yanar
Alihan Yanar 2 aylar önce
4:42 en çok güldüğüm yer 😂😂😂
Rabia Bolat
Rabia Bolat 2 aylar önce
Kimse korku oyunlarında hugola gibi gözlerini kocaman açıp oynayamaz jsjsjjsjjs
♡Yoongi İn The Moonlight♡#ythesaplarıkapatma
♡Yoongi İn The Moonlight♡#ythesaplarıkapatma 2 aylar önce
Korku oyununda kukla göründe diğer youtuberler: ( kaçar) Hugol: sarılalım mı?
bruh
bruh 2 aylar önce
Oyunun korkunçluğu umurumda değil, HUGOLA'nın çığlıklarını duymaya geldimm.
althea
althea 2 aylar önce
İftara kadar izleyince çok iyi oluyor.zamanı hızlı moda aldığın için sağol hugola
samu
samu 2 aylar önce
gruu
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 2 aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
mikail sarıkaya
mikail sarıkaya 2 aylar önce
Hugolanın en güzel yanıda beklenmedik bi anda videoyu bitirmesi
Zizzyဗ
Zizzyဗ 2 aylar önce
Hiçbir giriş Hugola'nın bu videoya girişi kadar güzel olamayacak-
Samet Gozuotlu
Samet Gozuotlu 2 aylar önce
Bu adam ne yapsa bi şekilde acayip keyifli oluyor lan bu çok güzel bir nimet başarılar kralllll
fur Kn
fur Kn 2 aylar önce
Hiç bir şeyden korkmayıp 6:36 da hugolanın suratından korkan kardeşim tek değilsin...
My~Love
My~Love 2 aylar önce
Normal insanlar; keyiflerinin yerine gelmesi için uğraşır. Hugola;Bugün keyfim çok yerinde bu yüzden bu keyfi bozmalıyım
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 2 aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
Şemsettin Işık
Şemsettin Işık 2 aylar önce
Hugola nin eskiden bir sözü vardı 10dk üstü video olmucak:D artik nerdeyse tüm videolar ya 50dk olur uzun gameplay ler yada 15 dk xd
-Marsmellows Are Good-
-Marsmellows Are Good- Aylar önce
İngilizce kelimeyi “nayn”diye okuması gerekirken “dokuz” diye okuyan Hugola
Emine Öykü Oruç
Emine Öykü Oruç 2 aylar önce
hugola, videolarinda genellikle kablolu kulaklik kullaniyorsun. extreme metal ve lolicore gibi karışık ve gürültülü müzikler dinliyorum ama her enstrümanın sesini temiz alabileceğim bir kablolu kulakici kulaklık arıyorum. Önerdiğin bir kulaklık var mı acaba? bütçe 300-400'e kadar çıkabilir.
NormalPlayer YT
NormalPlayer YT 2 aylar önce
*Teşekkürler Hugola! Sayende oyun artık korkunç değil...*
Mehmet Efe
Mehmet Efe 2 aylar önce
Sayıları türkçe okuyup yazıları ingilizce okuyan Hugola adamlığı
İbrahim Kaya
İbrahim Kaya 2 aylar önce
@DONT tamam
Anime_kızı31
Anime_kızı31 2 aylar önce
@DONT sen yeterki iste
DONT
DONT 2 aylar önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin*
Ekmek arası ekmek
Ekmek arası ekmek 2 aylar önce
5:46 her sene okullarda aç çocuklar için yardım toplama adı altında paramız çalınırken duygusal açıdan manüpile edildiğimiz fotoğraf bu
Wolverine apim
Wolverine apim 2 aylar önce
Abi bi videoda da sanki speedrun yapıyormuş gibi koşarak oynarmısın?
Sultan gül Kendigelen
Sultan gül Kendigelen 2 aylar önce
Posta kutusuna post makinesi diyen hugola 😂😂
Wαყɳҽ
Wαყɳҽ 2 aylar önce
Dostum sana ve hayat tarzına saygı duyuyorum :D
Üzgün Patates
Üzgün Patates 2 aylar önce
Hügola'nın videoları: Giriş,Gelişme
doruk kartal
doruk kartal 2 aylar önce
sonuç????????????????????? YOK.
Reyhan İlhan
Reyhan İlhan 2 aylar önce
her gün video atmanı bekliyorum video atınca da mutlu oluyorum ♡
tecchou
tecchou 2 aylar önce
Gecenin birinde piza yerken izlemek muhteşem bir şey
Arda Çevlik
Arda Çevlik 2 aylar önce
adam oyunu tamamen hissediyor yaşıyor resmen sjjsjsjs
Lili Blink
Lili Blink Aylar önce
Hugoladan daha çok çığlık atmam dışında Bi sorun yok.
Kedyyy
Kedyyy 2 aylar önce
2:43 Evet,burada da fazla Little Nightmares oynamanın zararları ile ilgili ibretlik bir olaya şahit oluyoruz....
Kedyyy
Kedyyy 2 aylar önce
@Tribalenfeksiyon Bu olay 2.oyunda vardı.Belki sadece 1. oyunu oynamışsındır...Eğer ikisini de oynadıysan bilemem :)
Tribalenfeksiyon
Tribalenfeksiyon 2 aylar önce
@Kedyyy little nightmares'i ben de oynadim niye hatirlamiyom
Kedyyy
Kedyyy 2 aylar önce
@Tribalenfeksiyon Hugola'nın önceki oyun videolarından Little Nightmares serisinin bir parçası ile ilgili.Televizyonlar ile temasa geçerek ışınlanabilmek gibi fantastik bir gücü olan Mono isimli bir karakteri kontrol ettiğimiz bir oyun.
Tribalenfeksiyon
Tribalenfeksiyon 2 aylar önce
Anlamadim
~}Moon{~
~}Moon{~ 2 aylar önce
Lan harbi
cupcake #freeporçay
cupcake #freeporçay 2 aylar önce
Hürkan abimizin ekranda bi anda pat diye çıkması bizi daha çok korkutuyor
Biri
Biri 2 aylar önce
kimse; asla hugola mağra adamı gibi konuşamaz o anda hugola; 3:34
GülserenT.
GülserenT. 2 aylar önce
Hugola ile korku seansları Arkana yaslan korkarken gülebildiğin tek videodasın msöwdşşe
bozkurtGT
bozkurtGT Aylar önce
11:44 hugola:HEYY!! 11:47Ölü,yaşayan,sarki soyleyen tabutun icindeki adam: efendimmm
Fikir Trafiği
Fikir Trafiği 2 aylar önce
0:21 dokuz'u Türkçe okuyup geri kalanını ingilizce okuyan koça yürekli Hugola seviliyorsun.
voblq
voblq 2 aylar önce
adam yakında zayıflamaktan giga chad olacak
Emre "SadOwl" Gökhan
Emre "SadOwl" Gökhan 2 aylar önce
Aga sizin ekiple devour oynasana manyak sarar be :D bak şerefsizim oyun bağımlılık yapıyor. İnsan korkmaktan zevk alıyor artık
be quiet
be quiet 2 aylar önce
bence ekiple beraber devour oynamalisin asiri zevkli
Tolü #freeporçay
Tolü #freeporçay 2 aylar önce
İçeriye girilmesinin istenmediği çok açıkça belli olan evlere girmeyi çok severim. --Hugola
herhangi bir kız
herhangi bir kız 25 gün önce
''Gözlerimin içine bak ve kanka olduğumuzu söyle'' dediği yerde gülmekten karnıma ağrılar girdi.
Sevgilim Olur Musun ?
31:07
HUGOLA
görünümler 1,4 Mn
Gülene Kadar ''Şey'' Videolar İzliyorum
6:51
Murda & Hadise - Imdat (prod. Spanker)
4:47
Seni Kalbime Sakladım 1. Bölüm
1:54:09
Seni Kalbime Sakladım
görünümler 3,5 Mn
"Gönül Dağı Kurban 2" 2. Tanıtımı
1:01
Gönül Dağı
görünümler 451 B
BU NE
18:32
HUGOLA
görünümler 1,2 Mn
I Survived 100 Days of REAL LAWS in Minecraft
19:51
YouTube Türkiye'nin En Korkunç Kanalı :)
17:00
Burger.exe
13:07
HUGOLA
görünümler 1 Mn
Türkler Karantinada Ne yapıyor ?
8:36
HUGOLA
görünümler 1,5 Mn
I Busted 64 Myths in Minecraft 1.19!
8:03
Meep
görünümler 2,6 Mn
KAHRAMAN KALPLERİNİ ÇALDIM! - Minecraft
10:59
Burak Kuloğlu
görünümler 47 B
BEN SAHTEYİM DEDİM! PUBG Mobile
19:35
Vural Üzül
görünümler 148 B
ÇAKMA ROBLOX OYNADIM!
20:11
Samet Karataş
görünümler 87 B