Mary Jane Nasıl Yapıldı ? (PARODİ)

  görünümler 2,374,927

HUGOLA

HUGOLA

4 yıl önce

Yeni stil rap'in insanlar üstündeki etkisi belli. bende çok boş bir insan olduğum için böyle bir video çektim..
Sözler:
Böyle rap yapmanın kolay olduğunu herkes öğrenecek.
Kaybettiği rap değerini kokainde aramayı vazgeçecek.
Rap yol gösterir isteyene ama bak kadın obje değil.
Raptaki anlam kaygısını hapishane çözmeyecek..
İnstagram adresim: hurkangugen
-
Etiketler: rap türk türkçe komik parodi parody marj jane khontkar ezhel nasıl yapıldı hugo hugola müzik tipleri tip rapçi

YORUMLAR: 5 254
HUGOLA
HUGOLA 4 yıl önce
Sözleri ve şarkıyı hazırlamak 1 saatimi aldı. Millet sadece şarkıda ayıp şeyler söyleyip parayı götürüyor.Belki bir gün bende denerim :)
Güzide Özdemir
Güzide Özdemir Aylar önce
ayip yatakta olur aslanim
mercula
mercula Aylar önce
Yemin ederim ki idolsün
uzatma kablosu
uzatma kablosu 2 aylar önce
@Kyren- sün
Tuna Tekinoğlu
Tuna Tekinoğlu Yıl önce
Hidra 1saatte diss yazıyor ... 🤣
Lord Omo
Lord Omo Yıl önce
@Öylesine sadece mary jane hakkında konuşmuyor
Porçay
Porçay 4 yıl önce
Yerim seni
Bir Potterhead 9¾ #TeamWeas
Bir Potterhead 9¾ #TeamWeas 23 saatler önce
Yıllar sonra işsiz gibi bu yorumu aramadım Porgola shipleyenlermi basmışmı burayı diye
Armin
Armin 2 aylar önce
Shipledim
ᴇʟɪᴢᴀʙᴇᴛʜ's
ᴇʟɪᴢᴀʙᴇᴛʜ's 2 aylar önce
Noluyo lan yerim seni filan kafam karıştı
Gapa ışıkları hüseyin abi #freeporçay
Gapa ışıkları hüseyin abi #freeporçay 4 aylar önce
Ship damarlarım horon tepiyo👁👄👁
Emirhan Gündaş
Emirhan Gündaş 4 aylar önce
Ye
DrepsTAN
DrepsTAN 2 yıl önce
Çok Doğru Söylemiş: BÖYLE RAP YAPMANIN KOLAY OLDUĞUNU HERKES ÖĞRENECEK KAYBETTİĞİ RAP DEĞERİNİ KOKAİNDE ARAMAYI VAZGEÇECEK RAP YOL GÖSTERİR İSTEYENE AMA BAK KADIN OBJE DEĞİL RAPTAKİ ANLAM KAYGISINI HAPİSHANE ÇÖZEMEYECEK....
Şarkıcı Tom
Şarkıcı Tom Yıl önce
3. dizesi çok anlamlı olmuş.
flexie
flexie Yıl önce
gt(karşılıklı takip) yapabilcek varmı??
ENES BULBUL
ENES BULBUL Yıl önce
Kapak fotosunu görüp gülenler 1 ilkemiz alirim
mammkur
mammkur Yıl önce
Miyav
Batuhan Gültaş
Batuhan Gültaş Yıl önce
Hyundoo ben sıktı bıraktım sayılır
Black Gabala
Black Gabala 2 yıl önce
0:37 herkesin rüyasına giren adam
Laptop
Laptop Yıl önce
Müq
lolbit
lolbit Yıl önce
A cidden bwnzio
vulpixeu
vulpixeu 3 yıl önce
Şu sonda kendi yaptığı kısmı ezberleyen tek kişi ben miyim? devamını yapsa dinlerim.
Card Numbers
Card Numbers Yıl önce
@Falcon Heavy uyyy
Onur Eymen Karaağaç
Onur Eymen Karaağaç Yıl önce
@Yiğit Deha Ay Allah'ım kpop yayılıyor
Hugola Müzik
Hugola Müzik Yıl önce
HUGOLADAN ÇALMADIM
flexie
flexie Yıl önce
@Efe Yildirim youtube??
Efe Yildirim
Efe Yildirim Yıl önce
@flexie eee neyden edicem takip :d
TahaCan
TahaCan 3 yıl önce
Marry jane diye bi şarkı çıkmış bildiğin kopyası bunun haberin ola
Ege Coşkun
Ege Coşkun Yıl önce
Zaten o nası yapılıyo onu gösteriyo
ikrä
ikrä Yıl önce
@Minato Uzumaki evey
ikrä
ikrä Yıl önce
@Rasim kocakaya tabb olm
Hugola Müzik
Hugola Müzik Yıl önce
HUGOLADAN ÇALMADIM
Berat Arslan
Berat Arslan 3 yıl önce
Hugola Yapma Oğlum Gözlerin Öyle Kalıcak
Human Pepe
Human Pepe Yıl önce
Evet
flexie
flexie Yıl önce
gt(karşılıklı takip) yapabilcek varmı??
𝐴𝑚𝑖𝑡𝑦
𝐴𝑚𝑖𝑡𝑦 Yıl önce
haykırdım
TÜRK OĞLU
TÜRK OĞLU 2 yıl önce
00:48 oyun'un tam ortasındasındır ve annen sana "oğlum çöp at" der :D
flexie
flexie Yıl önce
gt(karşılıklı takip) yapabilcek varmı??
mammkur
mammkur Yıl önce
Miyav
Gıl Döğen
Gıl Döğen Yıl önce
Scorpion herkesin çöp kutusunun uzaklığı fazla öğren
Taha Altunbay
Taha Altunbay Yıl önce
@Main Viper Bro :D
Taha Altunbay
Taha Altunbay Yıl önce
@Main Viper Bro bide Csde isen
Emek
Emek Yıl önce
"Rapte'ki anlam kaygısını hapishane çözmeyecek"
Emek
Emek Yıl önce
@Düşünüyorum hayır
Düşünüyorum
Düşünüyorum Yıl önce
bi tek o mu çekti dikkatini
Şeyhmus Eker
Şeyhmus Eker 2 yıl önce
Boş insan değilsin bana göre youtube Türkiye'nin en kaliteli kanalısın her ne kadar 1 2 dakikalık videolar atsan da farkını ortaya koyuyorsun seviyoruz seni hugo.
Abdurrahman
Abdurrahman Yıl önce
Bu adamın çok daha iyi yerlerde olacağını en başından beri tahmin etmek güç değildi seviyoruz seni hugola :)
Yun BERG
Yun BERG Yıl önce
joker ve hugola beraber çalışmalı ikisi de gerçeklerin farkında dostum
Şarkıcı Tom
Şarkıcı Tom Yıl önce
Günümüzdeki şarkıların ne zor şartlarla yapıldığını anlamış olduk.Teşekkürler Hürkan.
LandowneR Wojack
LandowneR Wojack 3 yıl önce
Adam otçu rapçilerle taşak geçmiş hâlâ full versiyon olsa izlerim diyen var
izylinaa
izylinaa Yıl önce
Aradığım açıklama buydu😌❤
hiçbir şey
hiçbir şey 2 yıl önce
Kafası güzel olduğunu belli etmek için yapılan zombi pozu 😂😂 çok iyi
You Lost
You Lost 3 yıl önce
Hugola reis yazdığın sözler mükemmel. Harika bir şekilde şu anki rap anlayışını anlatıyor bu arada her zamanki gibi mükemmel şarkı ve video.
MELİH
MELİH 2 yıl önce
0:58 ince detay ama mükemmel.
TLLH
TLLH Yıl önce
@flexie Gt nin anlamı geri takipdir
Giresunian
Giresunian Yıl önce
@MASTER MASTER Porçay 3.yılında mahkemede
MASTER MASTER
MASTER MASTER Yıl önce
@HZ. ÖZKHAN her tadan aklını kaybedecek fln filan uyusturucuya ozendiren bir sarki yapildi boyle sonra davalik oldu cikartan kisi mahkemede ben uyusturucuya degil spidermanin sevgilisi olan mary janee soylemistim bunlari dedi ve beraat etti
HZ. ÖZKHAN
HZ. ÖZKHAN Yıl önce
Knk ne detayı göremedim
Kolsuz
Kolsuz 2 yıl önce
"Böyle rap yapmanın kolay olduğunu herkes öğrenecek"
Reyyan Kandil
Reyyan Kandil Yıl önce
Bende yozgatlıyım (ne alakaysa aq)
Sirius Black
Sirius Black 3 yıl önce
Yaşıtım olamazsın sen ya. Bu kadar yetenekli bir insanla aynı yaşta olmayı harbi kaldıramıyorum. Bir ton enstruman, söz yazarlığı, montaj, şu bu.. Biz de evde oturup 'yutup' izleyelim 👎 (Fakat değinmeden edemeyeceğim ki şu 'kaybettiği rap değerini kokainde aramayı vazgeçecek' gibi bir anlam kargaşası yerine keşke 'aramaktan vazgeçecek' yapsaymışsın efsane olurmuş..) Bir de 'kadın obje değil' diyerek takdirimi kazandın, adamsın. 👏
ezik kerem
ezik kerem 3 yıl önce
Lan sebepsizce gurur duyuyorum kendimden sen kral adamsın yaa hiç kimsenin yapamadığını 1dkya sigdirip kafiyesiyle koyan *adam* gibi *adam*
flexie
flexie Yıl önce
gt(karşılıklı takip) yapabilcek varmı??
mammkur
mammkur Yıl önce
Miyav
Nesim AYDIN
Nesim AYDIN Yıl önce
ero 😅
Dilek Bayatca
Dilek Bayatca 2 yıl önce
@Mercimek ahahah ne komiksin sen ya😒😒
Mercimek
Mercimek 2 yıl önce
1 dk 8 saniye yanlız
Rümeysa Öztürk
Rümeysa Öztürk Yıl önce
Ben bu kanalı yeni keşfettim ve gerçekten o kadar eğlenceli ki. Bu arada video müq 👌🏻
Uğur Akdeniz
Uğur Akdeniz 3 yıl önce
Sözler öyle mantıklı ki Türkiye'deki rap sorununu 4 satırda anlatıyor.
Zeynep Elmas
Zeynep Elmas 4 aylar önce
Artık kimseye adam gibi adamsın demeyin, hugola gibi hugolasın diyin 😎
Ulaş King
Ulaş King 3 yıl önce
Gardaşım sen bu hayattaki ince bir detaysın . Yetenekli adamsın başarıların daim olsun.
Tufan Ozgul
Tufan Ozgul 3 yıl önce
Dünyanın en sağlam diss'ini tek dörtlüğe sığdıran adam gibi adam 😎
Zeynep Elmas
Zeynep Elmas 4 aylar önce
Her halinle mükemmelsin içinin güzelliği her zaman dışına yansıyor iltifat olsun diye demiyorum samimi diyorum seviliyorsun
zєxwín
zєxwín 3 yıl önce
Bir söz buldum: Rap yaptığını zannedip kokayinle aklını kaybedicek
flexie
flexie Yıl önce
gt(karşılıklı takip) yapabilcek varmı??
Mustafa Mirsat Üçtepe
Mustafa Mirsat Üçtepe Yıl önce
Yan lan güzel
Mikail Jordanov
Mikail Jordanov 3 yıl önce
çok zekice kardeşim tebrik ederim.
TUNPERAN
TUNPERAN Yıl önce
gelip tekrar dinledim yeminle şu yazdığın bir kaç saniyelik kısım piyasaya tek atar
MENTOR
MENTOR 4 yıl önce
ATIYOSUN ŞEKERİ KASILIYO DİŞLERRRRR
mercula
mercula Aylar önce
ISTE BU
Zeynep Nur
Zeynep Nur Yıl önce
@flexie tmm :)
flexie
flexie Yıl önce
@Zeynep Nur artık yapmıyorum
Zeynep Nur
Zeynep Nur Yıl önce
@flexie yapalimmi
Yasemin Eren
Yasemin Eren Yıl önce
0:26 Kürşat Ayvatoğlu'nun ifadesinde referans aldığı sahne😂
Can Berk
Can Berk 2 yıl önce
bu kanalda şu adamın videolarını izleyip gunluk dozumu almadan duramıyorum :D
LSUNGI
LSUNGI 2 yıl önce
Adamın yaptığı herşey muhteşem olabilir mi yahu
Hande
Hande 3 yıl önce
Şu kaç saniyelik şeyi günde en az 3 kere diinlemem.. Yeteneğin var kullan hugola beeey.😂Harikasın.. ❤
Faruk Emre YAPICI
Faruk Emre YAPICI Yıl önce
adam bi gün şöyle ciddi ciddi 3 dk lık bi şarkı çıkarsa kazandığı parayla ülke kurtulur vallaha
Nuri Demirağ
Nuri Demirağ 2 yıl önce
Sözlerin muazzamlığına kimse değinmemiş
Turşu olmayan Rick
Turşu olmayan Rick Yıl önce
Sözlerinin gerçeğinden daha anlamlı olması peki.
Damla Sert
Damla Sert Yıl önce
@Rion eskiden yazsa tutardı kesin
Rion
Rion Yıl önce
Bunun tutması lazım
Ghost Youtube
Ghost Youtube 3 yıl önce
bagımlısı poldum başa sarıp izliyom :D
Melisa
Melisa 4 yıl önce
Sen coverlayınca her şey güzel 💓
ဗ𝐒𝐊𝐘𝐌𝐎𝐎𝐍𝐍𝐈𝐄ဗ
ဗ𝐒𝐊𝐘𝐌𝐎𝐎𝐍𝐍𝐈𝐄ဗ Yıl önce
Yaaa
ဗ𝐒𝐊𝐘𝐌𝐎𝐎𝐍𝐍𝐈𝐄ဗ
ဗ𝐒𝐊𝐘𝐌𝐎𝐎𝐍𝐍𝐈𝐄ဗ Yıl önce
Offff
ဗ𝐒𝐊𝐘𝐌𝐎𝐎𝐍𝐍𝐈𝐄ဗ
ဗ𝐒𝐊𝐘𝐌𝐎𝐎𝐍𝐍𝐈𝐄ဗ Yıl önce
Odd
ဗ𝐒𝐊𝐘𝐌𝐎𝐎𝐍𝐍𝐈𝐄ဗ
ဗ𝐒𝐊𝐘𝐌𝐎𝐎𝐍𝐍𝐈𝐄ဗ Yıl önce
Pff
YILAN SERDAR
YILAN SERDAR 3 yıl önce
Ooo bağyan
İzzet Bilal
İzzet Bilal Yıl önce
Şarkı youtube algoritması tarafından Burry nin Mary Jane i sanılmış gerçekten 1e1 göstermişsin helal sana Hürkan Seviliyorsun.
Seda Nur Çimen
Seda Nur Çimen Yıl önce
0:25 bu dönem patlayan şeker olayı.. geleceği görmek.. deliricem eski videoları mükemmel ksdjalfkwlxksl
uygar
uygar 10 aylar önce
eskiden de vardı bu olay sadece uyuşturucunun şekere benzediğini millet bilmiyodu hala da bilmiyolar zaten
burahiste
burahiste 2 yıl önce
like atın da bildirim geldiği zaman hatırlayıp tekrar izlerim :D
Süleryman Emre GÜLER
Süleryman Emre GÜLER Yıl önce
gel izle
Reyyan Kandil
Reyyan Kandil Yıl önce
@burahiste hadi gel birdaha izle :p
burahiste
burahiste Yıl önce
@Reyyan Kandil eyw sayende 1 yıl sonra tekrar izledim :D
Reyyan Kandil
Reyyan Kandil Yıl önce
Gel izle hadiii
Nisa Mumcu
Nisa Mumcu Yıl önce
Sadece izleyerek yetineceğim bişey demeye gerek yok zaten video efsane.
Tuana'
Tuana' 4 yıl önce
Sözler efsane!
Eren Kaya
Eren Kaya 2 yıl önce
Bas gitarı olmadıgı için normal gitar kullanan koca yürekli hugola
Manyak tuna
Manyak tuna 3 yıl önce
Bunu unutmayın hugola 30 dklık yada daha uzun bir video atarsa kıyamet kopacaktır
Buse
Buse 3 yıl önce
Ya bu adamı çok seviyorum. Daha çok abone hak ediyo bence.
Kerem Kütük
Kerem Kütük 3 yıl önce
''rapteki anlam kaygısını hapishane çözmeyecek'' çok haklı türkiyenin durumunu anlatıyor :(
Commander Cody
Commander Cody 3 yıl önce
Bunun full halini istiyorum
İbrahim
İbrahim Yıl önce
@AllyMusic Senin her türün ayrı bir zehir, Mary Jane, Mary Jane, Mary Jane Geberip gitseniz bile bunu durup öylece zevkine seyredeceğim
AllyMusic
AllyMusic 2 yıl önce
joker blackjack :)
Mevsimlik Kiraz
Mevsimlik Kiraz 2 yıl önce
@ByKedi cik hmm mantiklı
ByKedi cik
ByKedi cik 2 yıl önce
@Mevsimlik Kiraz o zaman naruto varmış demekki
Mevsimlik Kiraz
Mevsimlik Kiraz 2 yıl önce
@Fire Lord Zuko O pikachuaq naruto en alaka
Yiğit
Yiğit Yıl önce
CİDDİYİM ESKİDEN BERİ DİNLİYORUM VE OT İÇİYORUMDAN SONRA DİNLEDİĞİM EN ANLAMLI ŞARKI HELAL hugola
Elif Afşar
Elif Afşar 2 yıl önce
Yaaa bağımlı oldum bunun full haliniçekermisinnn👍👍😃
Alper ÖzcaN
Alper ÖzcaN 3 yıl önce
Hugola'nın yaptığı 6 saniyelik parodi orjinal gürültüden daha anlamlı(sözleri)
Yusuf Can
Yusuf Can 3 yıl önce
Abi insanlara ne kadar eğlenceli gozuksende içinde bi okadar iyi 👑
BerkantM
BerkantM Yıl önce
Yıl 2021 ve biz ona artık sadece şeker değil de pudra şekeri diyoruz :)
Kaşar Holding
Kaşar Holding 3 yıl önce
abi uzun yap o guzel yetenegını kısıtlama
Umut Altunnn
Umut Altunnn Yıl önce
Abi 1.000.000 saatliğini yap sonuna kadar izlerim ya 😁😁
Talha Göl
Talha Göl Yıl önce
Piyanoya BAktığı Gözükmesin Diye Gözlük Takam koca Yürekli Hugola Seviliyorsun
EbkLord
EbkLord 3 yıl önce
Tam halini istiyoruz böyle yapsan daha çok izlenir ( evet hala dinliyorum )
Noob Potter
Noob Potter 3 yıl önce
biraz daha uzun yapsaydın keşke efso olmuş
Hippity Hoppity
Hippity Hoppity 3 yıl önce
Her zaman mükemmel ve eğlenceli olmaktan sıkılmıyor musun?
duygu türkmen
duygu türkmen 2 yıl önce
hugola sen mükemmel bir detaysin
melike
melike Yıl önce
sözlerinin bu kadar düşünülmesi mükemmel
Zeynep Elmas
Zeynep Elmas 4 aylar önce
Mesafeler umrumda değil kalbimin en güzel yerindesin 🙂
furkan Timur
furkan Timur 3 yıl önce
Raptaki anlam kaygısını hapishane çözmeyecek. Buna düşmeyen de ne biliyim
Yusuf İslam Tunbul
Yusuf İslam Tunbul 3 yıl önce
Ya lütfen lütfen lütfen full versiyonunu yap bunun. Böyle bi şarkı sayesinde rap dinlemeye başlayabilirim
Seda Nur Çimen
Seda Nur Çimen Yıl önce
Adam gittikçe nasıl gençleşiyor deliriceeem
ARABA SEVDASI
ARABA SEVDASI Yıl önce
Abi sen bu şarkının full versiyonunu çıkar biz dinleyelim ya orijinalinden daha güzel ve anlamlı eline sağlık.
Alara Güler
Alara Güler 2 yıl önce
Şu videoyu yayınladığından beri ciddi anlamda 100 kere izlemiş olabilirim
ufo object
ufo object Yıl önce
Adam yürüyen bir içerik makinesi
YECH
YECH 4 yıl önce
*_SÖZLERİ;_* *BÖYLE RAP YAPMANIN KOLAY OLDUĞUNU HERKES ÖĞRENECEK* *KAYBETTİĞİ RAP DEĞERİNİ KOKAİNDE ARAMAYI VAZGEÇECEK* *RAP YOL GÖSTERİR İSTEYENE AMA BAK KADIN OBJE DEĞİL* *RAP'TEKİ ANLAM KAYGISINI HAPİSHANE ÇÖZMEYECEK*
dilara uygun
dilara uygun 2 aylar önce
0:32 şeker burnunu yaktıktan sonra gelen pişmanlık hissi
fevream
fevream 4 yıl önce
olm biz körmüyüz açıklamada görmüyozmu
Fake slimshady Mert
Fake slimshady Mert 4 yıl önce
Hu hu hugolaaa ahğğğğ
Alper Özer
Alper Özer 4 yıl önce
Hugola'nın sözleri çoğu rapçiden daha iyi.
İlker
İlker 3 yıl önce
Uzun versiyonunu ne zaman çıkarcan çok kaliteli olmuş.
Əziz Tağıyev
Əziz Tağıyev Yıl önce
bu tip şeylerle devam etseydin keşke
Fortinayt or Babacele
Fortinayt or Babacele Yıl önce
Hugola'nın saçı rahmetli dedeme benzemiş :D
Ahmet Furkan Karpat
Ahmet Furkan Karpat Yıl önce
0:48 den sonra benliğimi kaybettim...
Ehad Atamer
Ehad Atamer 4 yıl önce
İzlerken tek eglendigim adamsin
flexie
flexie Yıl önce
gt(karşılıklı takip) yapabilcek varmı??
Elliott Crain
Elliott Crain 4 yıl önce
zSalman TR İzlerken eğlendiğim tek adamsın.
Salman İmranov
Salman İmranov 4 yıl önce
Hyper İzlerken Eğlendiğim Tek Adamsın.*
Hyper
Hyper 4 yıl önce
izlerken eglendigim tek adamsin*
Salman İmranov
Salman İmranov 4 yıl önce
ENTER Gamer 👍🔥💈
Mert Cayirli
Mert Cayirli 2 yıl önce
Rapçilerin yabancı içerikleri araklayıp liseli abone kasmaktan daha zor ve faydalı bir iş yaptığı kesin.
Yuvarlanan Uçak
Yuvarlanan Uçak Yıl önce
Rap'in pop olduğu gün...
Erim_1922
Erim_1922 2 yıl önce
Şarkı sözleri çok güzel ❤️❤️❤️
Pyro
Pyro 3 yıl önce
Boyle rap yapmanın kolay oldugunu herkez ogrenicek Kaybettigi rap degerini kokeinde aramayi vazgecicek Rap yol gosterir isteyeni ama bak kadin obje diyil Rap deki anlam kaygisini hapishane cozmeyecek.... Bunu ezberledim xd
Arda Al
Arda Al Yıl önce
Disslike atanın kendisine ve başkasına saygısı yoktur
Random İçerik
Random İçerik 2 yıl önce
sonu efsane :D
I Busted 64 Myths in Minecraft 1.19!
8:03
Meep
görünümler 2,6 Mn
En Saçma TikToker !! | İçerik Polisi #4
16:17
Karakol
4:34
Mabel Matiz - Topic
görünümler 330 B
Geography Now! Jordan
11:27
Geography Now
görünümler 1,2 Mn
Hugola - DJ Wars 2 Seven Nation Army FULL EDITION
1:51
DİREN HUGOLA Tiktok Vs Musically izliyor (Cringe dolu)
14:21
Furkan Burak 'FBBTV' Bayrak
görünümler 346 B
Undertale but sound changes every 5 second
1:19
60 saniyede HUGOLA
2:31
Saniye
görünümler 3,9 Mn
The Best Luke Davidson TikTok Compilation | Funny Luke Davidson TikToks 2022
21:40
BANA YAPILAN VİDEOLARI İZLİYORUM 3 !!
21:44
FERİTED VS MİNECRAFT #261
8:20
Ferited
görünümler 177 B
Minecraft Ama Baktığınız Her Şey Kayboluyor
0:57