How to be famous with 1 song

  görünümler 3,356,526

HUGOLA

HUGOLA

3 yıl önce

İnstagram adresim: hurkangugen

YORUMLAR: 5 450
Mehmet Ateş
Mehmet Ateş Yıl önce
Hugola'nın "Tek şarkı ile nasıl ünlü olunur" adlı videosu 3,3M izlenme ile kendisinin en popüler sekizinci videosudur.
Muharrem Akgüneş
Muharrem Akgüneş 25 gün önce
waow (düzenlendi)
staa_amy
staa_amy 28 gün önce
sa 1 yıl sonrasından geliyorum hala 3,3M görüntülemesi var dklgjlsgja
Outlaw Martyr
Outlaw Martyr Aylar önce
Hayır 8.
RyanMasterz
RyanMasterz Aylar önce
7.
Elf
Elf Aylar önce
7*
Light yagami
Light yagami Yıl önce
Güzel olan şeylerin kötü yanı bitiyor olmaları .
PorçayXnight
PorçayXnight 9 gün önce
başa sar o zaman
Furkan Efe Çağlayan
Furkan Efe Çağlayan 9 aylar önce
@Bi Mucizevi yanlışin var knk 2020 ndn o kadar uzun sürdu amk
Emirhan
Emirhan Yıl önce
bidaha aç ozaman
Kedi Delisiyim
Kedi Delisiyim Yıl önce
ooo light
Rozy_Fc
Rozy_Fc Yıl önce
KANKAM PROFİLİMDE 4 YAZIYOR Bİ EL ATDA 10 OLSUN ŞİMDİDEN TŞK
Selene Gray
Selene Gray 11 aylar önce
Bruh moment öyle bir andır ki takip ettiğin youtuber'ın 2 yıl önce rusça konuştuğunu daha yeni öğrenirsin :')
Bim Maus
Bim Maus 2 aylar önce
@acursedturtle ama biliyor "bu fotoğraf neden korkunç?" videosunda rusçadan çeviri yaptı
Erik Aşığı
Erik Aşığı 5 aylar önce
Nerede!???
Basit Çeviriler
Basit Çeviriler 9 aylar önce
Ben
ecrin Özden
ecrin Özden 10 aylar önce
Yaşadım TikTok'ta birini takip etmiştim Onun Canlı Yayını Olunca Katılım Dedim Rusça Konustu
Enes Kocatürk
Enes Kocatürk Yıl önce
0:40 level 99 galiba 100 olunca hugola rauf a dönüşüyo galiba
bellaciao
bellaciao 12 gün önce
galiba emin değilsin
Canan Demir
Canan Demir Aylar önce
Aynen hahahha
í̇хumαkíí ♪
í̇хumαkíí ♪ 2 aylar önce
Ayn
yagmur's coffee🐻(2)
yagmur's coffee🐻(2) 4 aylar önce
ASLEKEKWKWLWL
Enes'in Müzik Dünyası
Enes'in Müzik Dünyası 4 aylar önce
Olabilir jhshsj
Letho Adamdır
Letho Adamdır 3 yıl önce
1 nota biliyorsundur ama çok fazla trende girmişsindir
Alpaka Ot Yiyen
Alpaka Ot Yiyen 5 aylar önce
@Kaan Ayvaz Kapukaya son kişinin 6 ay önce yazdığını görüp sende devam ettirmek istemişsindir
Kaan Ayvaz Kapukaya
Kaan Ayvaz Kapukaya 11 aylar önce
@yoy player aradan 2 yıl geçmiştir ve hayla bu paradoks devam ediyordur
Ellie & Joel 😞
Ellie & Joel 😞 Yıl önce
bruh
sude
sude Yıl önce
@BayKel Bu akima cok gec kaldigimi gorup uzuluyorken hala bunun devam ettiğini görüp halay cekiyorumdur
㴀Pýdrø
㴀Pýdrø 2 yıl önce
girişi çok sanki eski anıları hatırlatıyor ; 0:39
Howling Wolf
Howling Wolf 9 aylar önce
Öyle zaten şarkı 2 adet malın çocukluk aşklarının gitmesini anlatıyor
Kuzey berk.
Kuzey berk. Yıl önce
@mottome? saçmalama?
Pyze♪
Pyze♪ Yıl önce
Pỳdrø
World Offline
World Offline Yıl önce
Aqa bee
animation man
animation man 2 yıl önce
0:05 bu kısım özellikle hoşuma gidiyor
Rozy_Fc
Rozy_Fc Yıl önce
KANKAM PROFİLİMDE 4 YAZIYOR Bİ EL ATDA 10 OLSUN ŞİMDİDEN TŞK
Amaro Lyrics
Amaro Lyrics Yıl önce
@Patates Detsvo
Amaro Lyrics
Amaro Lyrics Yıl önce
Hihat o, hihat loop diziyor
Patates
Patates Yıl önce
Şarkınıs izmi neeeee .d
World Offline
World Offline Yıl önce
Evet drum cok guzel oluyor kick az vursun ama snayler cok mukemmel
Ahmet özcan
Ahmet özcan Yıl önce
Hugola bu şarkının full halini söylesin diyenler 👇
İSOCUK (2)
İSOCUK (2) 6 aylar önce
@Ahmet özcan çünkü prim KARDEŞİM
Ayşegül Celikkanat
Ayşegül Celikkanat 7 aylar önce
Eveeeeeet
Basit Çeviriler
Basit Çeviriler 9 aylar önce
Söylesin bence
Bedgasm...
Bedgasm... 10 aylar önce
@MUHAMMED SAK adamsınnn
MUHAMMED SAK
MUHAMMED SAK 11 aylar önce
Bu şarkının ismi childhood
Eren Yeager
Eren Yeager 2 yıl önce
İnternetim az kaldığında hugolayı açıp seyrediyorum ve bu sayede hiç bitmiyor (ÇILDIRIYORUMBSVALPFBDNKSORJCHDPSKDBSKSPFNCKP0)
ODIS
ODIS Yıl önce
@Eren Yeager napıyon la venom
Eren Yeager
Eren Yeager Yıl önce
@irem YETER EREH EREH
irem
irem Yıl önce
Ereh
TheWayCoveredByLights
TheWayCoveredByLights Yıl önce
Sadece efekt level 99'u dinlemek için yüzlerce kez izledim :)
Hasanefe Çağlak
Hasanefe Çağlak 7 aylar önce
Geri sarsaydın
Hasanefe Çağlak
Hasanefe Çağlak 7 aylar önce
Niye ki
Burak Kalem
Burak Kalem 11 aylar önce
Anısını bende yaptım
cemil karahan
cemil karahan 2 yıl önce
canım sıkıldıkça gelip 3 saniyelik bütün videoları izliyorum
Zed Buttows
Zed Buttows Yıl önce
Я очень любил конец, да здравствует хугола
Kerem KAYMAN
Kerem KAYMAN 2 yıl önce
o videonun 1 dk olduğunu bilmen ve her an tam heyecanlanınca bitmesine korkman varya.....
güzel ritimler
güzel ritimler Yıl önce
En güzel şarkıyı hugolanın söylediği yer
Ceren Yaman
Ceren Yaman 10 aylar önce
OHA Детство=çocukluk şarkısını söyledi ben ilk başta "Unut beni " şarkısını söyleyecek sandım... çok iyi
Hüseyn.S
Hüseyn.S Yıl önce
Çok güzel bir melodi bulmuşumdur beş dakika sonra unutmuşumdur😁😁
Lita Fox
Lita Fox 2 yıl önce
Abi bence müzisyen olmalısın TRpost da harcanıyorsun
SOWYER
SOWYER Yıl önce
Hugola tek şarkıyla nasıl ünlü olunur çekerek nasıl ünlü olunur
shinyRose
shinyRose Yıl önce
Değişik olan şu Rauf faik hayranı olmam
Khatkhor
Khatkhor Yıl önce
0:16 gece gölgenin rahatına bak😂😂😂
İSOCUK (2)
İSOCUK (2) 7 aylar önce
@ELMAS COLAK o zaman yoluna
Khatkhor
Khatkhor 10 aylar önce
@Serkan Aydoğdu videoda 4 farklı şarkı var.
Serkan Aydoğdu
Serkan Aydoğdu 10 aylar önce
детстьо
ELMAS COLAK
ELMAS COLAK 11 aylar önce
@2Pac yok
2Pac
2Pac 11 aylar önce
@ELMAS COLAK zorla güldüren mi var seni aslan 😁
GM HUB
GM HUB Yıl önce
2019:efekt level 99 2020: 20 lvl mafia
•MergenX_
•MergenX_ Yıl önce
XD
Animorse YT
Animorse YT 3 yıl önce
kaliteyi 55 saniyelik videoya nasıl sığdırdınn döndürür trendi çöleğğ
NotYamo
NotYamo 11 aylar önce
1,5 like yoruma 4 yanıt mı wtf
0.Aissa._
0.Aissa._ 2 yıl önce
666 like
theamazing
theamazing 2 yıl önce
Gözünden akaan izleenmeeeleerrğğhh
nneevm
nneevm 2 yıl önce
Animorse YT sende abarttım yaw.56 saniye çok uzun 55 saniye olur anca
*Dorales!
*Dorales! Yıl önce
Melodi değilde abi yüzün kabuslarıma giriyor.
Sıradan Biri
Sıradan Biri Yıl önce
@*Dorales! bciddi sandım o kadar diyim
*Dorales!
*Dorales! Yıl önce
@Sıradan Biri bu bi napim moment
Valorantaeternavicktrix 21
Valorantaeternavicktrix 21 Yıl önce
Детство : Теперь прошу - ты, пожалуйста молчи Смотри в глаза и ничего не говори Я всё решил Наша речь не о любви И отпустил Ты, пожалуйста, живи Просто убегай и не вспоминай Просто убегай и не вспоминай Каждый раз я вспоминаю детство Помню наше место По шестнадцать, устали целоваться Ты взяла мою футболку - в этом нету толку Это я - дурак, ошибался Зачем я так влюблялся? Каждый раз я вспоминаю детство: Помню наше место По шестнадцать, устали целоваться Ты взяла мою футболку - в этом нету толку Это я - дурак, ошибался Зачем я так влюблялся? Love lie away Never lie away Never, never lie away Never lie away Каждый раз я вспоминаю детство Помню наше место По шестнадцать, устали целоваться Ты взяла мою футболку - в этом нету толку Это я - дурак, ошибался Зачем я так влюблялся? Каждый раз я вспоминаю детство Помню наше место По шестнадцать, устали целоваться Ты взяла мою футболку - в этом нету толку Это я - дурак, ошибался Зачем я так влюблялся? Love lie away Never lie away Never, never lie away Never lie away
Valorantaeternavicktrix 21
Valorantaeternavicktrix 21 Yıl önce
@ʀᴀᴍᴇɴʏᴏ nice Russian video :D
ʀᴀᴍᴇɴʏᴏ
ʀᴀᴍᴇɴʏᴏ Yıl önce
Nice greek video
Murat Atabey
Murat Atabey 2 yıl önce
Yapiyosun bu işi Hugola
Çukulatalı Süt
Çukulatalı Süt Yıl önce
ağabey okadar güzel videoların varki katılmak abone olmak ve like atmak tan fazlasını yapabilseydim (seviliyorsun ağabey)
Exr
Exr 9 aylar önce
gt?
Hasan Hasan
Hasan Hasan 2 yıl önce
Deneme 1-Gece gölgenin rahatına bak Deneme 2-O Sen olsan bari Deneme 3-детство
í̇хumαkíí ♪
í̇хumαkíí ♪ 2 aylar önce
@klasik oyuncu DURDANETEYZE
Süper Kedi
Süper Kedi 7 aylar önce
@Basit Çeviriler teşekkürler
Basit Çeviriler
Basit Çeviriler 7 aylar önce
@Süper Kedi çocukluk demek
Süper Kedi
Süper Kedi 7 aylar önce
Detstvo nun bir anlamı olduğunu sanmıyorum.
GöksuÖzerz
GöksuÖzerz 9 aylar önce
ulan feride hilal akın ın yok yok müziğide oluyo kasndkasndwqdqwd 😉
ibm 8900
ibm 8900 2 yıl önce
Grup olarak arkadaşlarla müzik yapıyoruz hala ritimleri uyduramıyoz, hepimizde çaldığımızın kursuna gitmiştik he
Pleks
Pleks 2 yıl önce
reis be şunun uzun versiyonunu atsana bağımlılık yaptı hadi beee
emirix7
emirix7 2 yıl önce
tek şarkı ile ünlü olanlardan nasıl ünlü olunur paradoks level 99
Umut ert
Umut ert 2 yıl önce
artık insanlara diss atmayı bırakman lazım hugola ! QSHujkqhsŞ
Elif Şevval
Elif Şevval 2 yıl önce
bir gamer için çok iyi bir müzisyensin ya da bir müzisyen için çok iyi oyun oynuyorsun bu demek oluyor ki harikasın...
GEREKSİZ
GEREKSİZ Yıl önce
1 saatlik versiyon isterizz
im the sleepy skeleton
im the sleepy skeleton Yıl önce
I don't even know the language but still vibin to it lol
im the sleepy skeleton
im the sleepy skeleton Yıl önce
@Esma K bu hesabı birden fazla kişi kullanıyor.
Esma K
Esma K Yıl önce
turkceyi cok hizli sokmussun kankam
Zenitsu
Zenitsu Yıl önce
S A M E
Wuu iiI
Wuu iiI Yıl önce
he is Turkish man but he is talking russian in this video
ImPerfectPlayerMann
ImPerfectPlayerMann 11 aylar önce
Bruh Moment öyle bir andır ki basit bir ritim ile Popüler olduğunu zannettiğin kişiye yaptığın dissde popüler olur.
Oyun WebTv
Oyun WebTv Yıl önce
0:04 Liptonun içinde azıcık kalmış 😆
Bora
Bora Yıl önce
@Meryem Üstün D, M ve L
Sıradan Biri
Sıradan Biri Yıl önce
@İrem bi kıza edemez erkeğe edebilirimi bi kıza sövemezsin demen bana çok yanlış geldi
Mehmudcuk
Mehmudcuk Yıl önce
@İrem kiza derken ? Hani kizlar ve erkekler esitti Masallah cosmus bu millet sadece enes kanalindan bisiler izle belki ogrenirsiz esitlik ve adaleti
semih
semih 3 yıl önce
Tek şarkı ile nasıl ünlü olunur? Hugola: '' böyle ''
EVERYTHING FOR MOTHER RUSSIA
EVERYTHING FOR MOTHER RUSSIA 2 yıl önce
@BirKan Bey oldum gönder
Miyav Kedi
Miyav Kedi 2 yıl önce
Megavolonia çalıp denersen full Beethoven Rüyana girer
Çınar Atakul
Çınar Atakul Yıl önce
abi harbiden şarkı yapsan ünlü olursun
İnari Violette
İnari Violette Aylar önce
Sen tanıdığım en yetenekli insanlardan bitanesin.
Tuna Girit
Tuna Girit 2 yıl önce
Hugola hangi programı kullanıyorsun bu beatları yaparken?
Rabia Türk
Rabia Türk Yıl önce
Sen bütün videoların kralısın 🙏
Omer C.
Omer C. Yıl önce
Büyük adamsın Hugola
Bleach
Bleach Yıl önce
Bu videoyu tek ingilizce altyazıyla izleyip sonundaki altyazıları gerçek müziğin (childhood) anlamı sanan benmiyim sjsjsjsj
ByKedi cik
ByKedi cik 2 yıl önce
vallahi tek şarkıyla ünlü olanları düşündüğümde direkt aklıma bu gelmişti :D
Johnny Sins
Johnny Sins 3 yıl önce
Bir pozisyon ile nasıl ünlü olunur
Yankı SELÇUK
Yankı SELÇUK Yıl önce
johnny babaaa
AiS
AiS Yıl önce
Ne bir pozisyonu lan kaç pozisyonun var
Yak Wrestling
Yak Wrestling Yıl önce
@Johnny Sins kral naber?
çevirtheK
çevirtheK 2 yıl önce
CEO
Qafar11
Qafar11 Yıl önce
0:09 john cenanın müziği sandım
XpenCiver🧡Eren
XpenCiver🧡Eren Yıl önce
allahım gül gül ölüyorum
Altan Atilla
Altan Atilla Yıl önce
grrah rafadolll
K I N G
K I N G Yıl önce
He is name is john cenaaa
hugoist
hugoist Yıl önce
apollooo
muhammed oyun
muhammed oyun Yıl önce
hala dinliyom he baya iyi ama halada şaşırıyom nasıl o kadar ii söylüyo sözleri helal olsun sarıp sarıp izliyom
Melih Kaan Şen
Melih Kaan Şen Yıl önce
keşke daha uzun olsaydı
kimy00nu bol tut
kimy00nu bol tut Yıl önce
Şarkıyı hugola söylesin çok güzel söyledi
stajyermod_54
stajyermod_54 3 yıl önce
Yalnız hugolanın sesi tam uymadımı bence gerçeğinden daha iyi
serhatingo
serhatingo Yıl önce
@misa_sahib olayı niye
Track 31
Track 31 2 yıl önce
Ya konu telafuzu değil .d manyakmısınız siz jssjks çıldırdım. Yok ben daha iyi söylerim falan fistan. Tamam sen gel daha iyi söyle sonra böyle çal bakalim bu kadar izlenecek misin ?
Alperen
Alperen Yıl önce
Gerçeğinden daha iyi uzun versiyonu gelsin +1
DİGGER MUSTAFA
DİGGER MUSTAFA Yıl önce
Şunun devamını istiyoruz!!!!
Çocuk İşi
Çocuk İşi Yıl önce
sen bu işi çözmüşsün adamım : )
Exr
Exr 9 aylar önce
gt?
Beytullah Yavaşoğlu
Beytullah Yavaşoğlu Yıl önce
ağzıma takıldı hürkan abijim
Ömer Efe Saraç
Ömer Efe Saraç 3 yıl önce
adam 1 dk video ile bile youtube'un içinden geçmeyi beçeriyor... Helal olsun...
RO Funny
RO Funny 2 yıl önce
Hugola Çocukluk Rauf Faik Söylüyor ve efsaneee!!
Gaptan
Gaptan Yıl önce
notalara basmasılyla gelen seslerin uyumsuz olduğunu fark eden psikopat bir tek ben miyim?
Шефа на Механо 99
Шефа на Механо 99 Yıl önce
Bukadar özgün olmayı nasıl beceriyorsun hiç anlamıyorum
SİYAH
SİYAH Yıl önce
Özgün mü nsksdnzkakzn Davie504 yaz izle
sebine nuriyeva
sebine nuriyeva Yıl önce
rauf faik детство ilk dəfə dinlədiyim Azərbaycanlı tərəfindən yazılan rus mahnısı idi
Sıradan Biri
Sıradan Biri 10 aylar önce
@Amin Abdullayev evt mesela ben bilmiyordum
Amin Abdullayev
Amin Abdullayev 10 aylar önce
@elking Yeni nesil bilmiyo ama,sovet devrinde yaşamış insanlar biliyo,mesela babam biliyo,annem o dönem çocuk olduğu için iyi bilmiyo,ben bi kaç kelime dışında hiç bişey bilmiyom😂
Amin Abdullayev
Amin Abdullayev 10 aylar önce
Elking.Rauf Faikin Azerbaycanli her kes biliyo zaten,en azından Azerbaycanlilar biliyo, dünya bilmese bile
Sıradan Biri
Sıradan Biri Yıl önce
Bizde rusça diye yanlış bilgiyi korona gibi yaydık
elking
elking Yıl önce
@FK evet öyle ne yazık azerbaycan sscb tarafından asimile edildiği için çoğu kişi rusça biliyor
SHIFT
SHIFT 2 yıl önce
1 nota biliyorsundur ama çok fazla arka sokaklar izlemişsindir :D
Arda Fruman
Arda Fruman Yıl önce
@HBH Alone Wolf ney 6.8 deil
HBH Alone Wolf
HBH Alone Wolf Yıl önce
@Arda Fruman 6,8 degil
Broken PC
Broken PC Yıl önce
@HBH Alone Wolf adam senden 1 yıl önce yazmış
Sultan II.Abdülhamid Han
Sultan II.Abdülhamid Han Yıl önce
müzik aletleri konusunda Alimler arasında ihtilaf olmuş oyüzden en iyisi riayet etmemektir ayrıca o tür şapkalar için Alimler küfür alameti demişlerdir diye biliyorum
AHMET AYAZ BEYAZTAŞ
AHMET AYAZ BEYAZTAŞ Yıl önce
Dın dın dı dı dı dı dın dın dı dı dı
Semih
Semih Yıl önce
Denemeler sırasıyla gece golgenin rahatına bak o sen olsan bari ve malum ismini bilmediğimiz şarkı koyması efsane detay olmuş :D (Anlamayanlar sarkılar aynı altyapı üzerine kuruluyor)
mqdfee1s
mqdfee1s Yıl önce
Aynenn
Erkan Doğan
Erkan Doğan 2 yıl önce
Bunun 2 saatliğini yap dinlemessem şerefsizim
Samet Koçak
Samet Koçak Yıl önce
Az daha izlenirse videonun en sonundaki sayıya ulaşacak ve video tekrar gündeme gelicek demedi demeyin
Abu Abu
Abu Abu Yıl önce
Izlenme sayisini önceden bilebilen tek youtuber
Arda Aslan
Arda Aslan Yıl önce
Bazen 2.9 bazen 2.7 gösteriyor vidyoda
Sgar
Sgar Yıl önce
2021deyiz ve bu video 2.8milyon izlendi ve amacına ulaştın galiba dostum
Kaan Kuytul
Kaan Kuytul Yıl önce
En son izlenme 3 milyon olmadigi için çıldıran tek benmiyim
Yhysvs58 Yigito
Yhysvs58 Yigito 2 yıl önce
abi devam ettirseydin ya baya oyi oldu sarkinin orjinalini dinlemek yerine videoyu neden tekrar sardigimida bilmiyorum
PUGERS NFT
PUGERS NFT Yıl önce
1 nota biliyorsundur ama başka nota bilimiyorsundur.
Berat ALTUNTAŞ
Berat ALTUNTAŞ Aylar önce
Ulan bu videonun atıldığı günü dün gibi hatırlıyorum, zaman ne kadar hızlı geçiyo ya
onur tosun
onur tosun 5 aylar önce
reis mükkemmel yapmışsın zaten kötü olma ihtimali yok
Anonymous
Anonymous Yıl önce
aha ünlü oldu :D İnşAllah olursun abi
KİNGEYMEN
KİNGEYMEN Yıl önce
abi kaç sene piyona dersi aldın cok güzel çalıyorsun
ÖLÜM Kralı
ÖLÜM Kralı 3 yıl önce
Videonun devamı olsa hugola 1 milyon abone mk
Furkan Music !
Furkan Music ! 3 yıl önce
Ayn ya
Kerem Gezmiş
Kerem Gezmiş 3 yıl önce
@pesküvitli kido ismink söyler misin
Zorbey Diker
Zorbey Diker 3 yıl önce
@pesküvitli kido sen ciddimisin
Cüneyt Öztürk
Cüneyt Öztürk Yıl önce
şu ana kadar izlediğim en mantıklı video :d
papatya 000
papatya 000 Yıl önce
Wow başlı başına bir yetenek
A. Poyraz Sayılgan
A. Poyraz Sayılgan 8 aylar önce
0:49 Bu Hugolanin Sesiyse . . . lanet Olsun Aklima Bir Sey Gelmedi.
Shesy
Shesy 2 yıl önce
hugola daha iyi söylütyo diyenler +1 abi şarkıyı full söyle pls
RooKie
RooKie 2 yıl önce
Abi videoları biraz kısa yap video bitmek bilmiyor :D
pantoneパントン
pantoneパントン Yıl önce
gerçekten ünlü olmaya gelenler var.
NASIL EZHEL OLUNUR ?
1:27
HUGOLA
görünümler 1,5 Mn
HİÇ SES DUYMADAN MÜZİK YAPMAK 2 !!
10:46
Galatasaray 1-2 Fenerbahçe MAÇ ÖZETİ | 13. Hafta - 2021/22
5:51
Brawl Stars Season 13! - #DeepSeaBrawl
1:22
Brawl Stars
görünümler 900 B
Dondurma Reklamı Müziği Nasıl Yapılır ?
1:23
PİYANO ÇALAN İNSAN TİPLERİ
1:41
HUGOLA
görünümler 5 Mn
Mary Jane Nasıl Yapıldı ?  (PARODİ)
1:08
HUGOLA
görünümler 2,3 Mn
Undertale but sound changes every 5 second
1:19
BUNU ÇOCUĞUNUZA İZLETMEYİN
6:26
HUGOLA
görünümler 1,5 Mn
Çok Garip Oyunlar #1
13:34
HUGOLA
görünümler 1,8 Mn
Imdat
3:15
Murda - Topic
görünümler 210 B
Olmazlara İnat - speed up
2:16
Kadir Çelik - Topic
görünümler 80 B
Mabel Matiz - Karakol
4:35
mabelmatiz
görünümler 5 Mn
Yalan
4:04
Zeynep Avci - Topic
görünümler 631 B
Tefo & Seda Tripkolic - Le Le (Official Video)
2:45
Taladro Dön Diyemedim
3:57
Stres Beats - Topic
görünümler 308 B