Sevgilim Olur Musun ?

  görünümler 1,407,249

HUGOLA

HUGOLA

4 aylar önce

İnstagram adresim: hurkangugen
Spotify adresim: open.spotify.com/artist/5W7To...

YORUMLAR: 4 510
Nurecren
Nurecren 4 aylar önce
40 yıl düşünsem hugola'nın böyle bi oyun oynayacağı aklımın ucundan geçmezdi
Ömer
Ömer Gün önce
Lwkslskskwmwmwmsmsm bencede
Alper Reis
Alper Reis 4 gün önce
benim gelirdi
Minik şeytan
Minik şeytan 8 gün önce
Bende
Esra Bural
Esra Bural 8 gün önce
40 yıl değil 61
ERROR
ERROR 10 gün önce
Ayn
Zehranur
Zehranur 4 aylar önce
6:06 bence abartılması gereken bir yetenek, nasılda hemen müziğe güzellik katın anlamıyorum. Mükemmel bir parçasın Hürkan.
Zehranur
Zehranur 8 gün önce
@I am hater but sometimes lover xjrjjrdjdjdj yaaa
Zehranur
Zehranur 8 gün önce
@EMİRİLHAN Karagöz xujdude
Zehranur
Zehranur 8 gün önce
@Furkan Bacaksız kesinlikle
EMİRİLHAN Karagöz
EMİRİLHAN Karagöz 9 gün önce
@I am hater but sometimes lover ve erkekler
I am hater but sometimes lover
I am hater but sometimes lover 9 gün önce
Videonun o kısmında kafayı yedim gerçekten enstrüman çalan erkekler çok tehlikeli kızlar uzak durun
¡Ms. AppleCandy¿
¡Ms. AppleCandy¿ 4 aylar önce
6:08 bunun uzun hali gelmezse hugola fanları olarak toplanıp mentorla senin evini basarız
dylmiva
dylmiva 17 gün önce
Lan bu vıdeo nası 4 ay once
dylmiva
dylmiva 17 gün önce
+1
Fatma havva bahadır
Fatma havva bahadır Aylar önce
Doğru:D
wingardium of devil
wingardium of devil 3 aylar önce
Gelsin
TheRealGamer83
TheRealGamer83 3 aylar önce
Gelmedi lol
Zekeriyya Özbay
Zekeriyya Özbay 4 aylar önce
29:15 tr'nin en sert kavgalarından...
Yolgezer
Yolgezer 4 aylar önce
06:00 abim şu flütün uzun versiyonunu yap be 🙌🏻
EXE_BEY
EXE_BEY 5 gün önce
aynenn
Osuruk
Osuruk 4 aylar önce
Herkes maceralı oyun serisi beklerken Hugola: -Sevgilim olur musun
~rosiemde rosiem~
~rosiemde rosiem~ 29 gün önce
Olurum💀❤️😱😭😍💗😦💍😒✨😘🥳
BLACKxANGEL  ( HACKER KEDİLER {•~•} OWO
BLACKxANGEL ( HACKER KEDİLER {•~•} OWO Aylar önce
Gt
zort ဗ
zort ဗ 3 aylar önce
@mayısဗ oluruz O0ORGIJIJERIOERJIOGROPRKG
~Mitsuri~
~Mitsuri~ 4 aylar önce
Olm sen her hugola videosundasın gerçekten-
Molly
Molly 4 aylar önce
:1
±DarkOfTae태±Taeileteakeyfisi #Best Girls
±DarkOfTae태±Taeileteakeyfisi #Best Girls 4 aylar önce
Oyun müqqemmel! Animasyon üzerinde çok çalışılmış ve mükemmel bir işçilik olmuş. Özellikle sesler harika. Oyunu yapan Türklerin ellerinden öperim
nilsu
nilsu 4 aylar önce
hugolanın enstrüman çalma skilleri beni her defasında şoka sokuyo asık oluyorum
Dila Öksüz
Dila Öksüz 4 aylar önce
29:38 Yener:Öncelikle kestane balının diyarı Zonguldak'tan tüm dünyaya selamlar.
BOFOR JR
BOFOR JR 4 aylar önce
06:08 her şarkı güzeldir sadece Hürkan eşlik etmelidir.
shls potato
shls potato 4 aylar önce
Kimse: Gerçekten kimse: Alp'in vücut hatları: kürdandan kolları var tutamaz o kırılırım
The NatsukiTwT
The NatsukiTwT 2 aylar önce
OHA IBUKI
Kyle Broflovski
Kyle Broflovski 4 aylar önce
@shls potato EVET
shls potato
shls potato 4 aylar önce
@Kyle Broflovski biri south Park mı dedi?
❌ Makoto Naegi 🦋
❌ Makoto Naegi 🦋 4 aylar önce
d-danganronpa
Kyle Broflovski
Kyle Broflovski 4 aylar önce
@eyl'ül Biri danganronpa mı dedi
Muhammed cuma Doğan
Muhammed cuma Doğan Aylar önce
6:08 burası uzun versiyonunu 3 aydır bekliyorum hurkan duy bizi artık :D lütfen gelsin
Toprak U
Toprak U 4 aylar önce
Oyuna nasıl bu kadar tepkisiz kalıyorsun. Ben öldüm gülmekten 😂😂
FenzikS
FenzikS 4 aylar önce
sude: elektrik almasam konuşmadım hugola: kıçımda jeneratör var ondan
Mikiishui
Mikiishui 4 aylar önce
6:03 1 saatlik version ne zaman gelir?
Yolgezer
Yolgezer 4 aylar önce
Bende bekliyom valla gelir inşallah 😁
M. Polat Panna
M. Polat Panna 4 aylar önce
2006da çıkmış bir oyunun 2. hafta olayına girişecek kadar kaliteli olduğunu düşünen ve oyunun bozulduğunu zannedip kapatıp açıp bir daha oynayan koca yürekli Hugola sen ne kral adamsın
Memoxonlypro
Memoxonlypro 4 aylar önce
*enfes*
Useless_Idiot
Useless_Idiot 4 aylar önce
@Gwah Editz steamde var bedava adı sevgilim olurmusun
hyxnjin🍜
hyxnjin🍜 4 aylar önce
@MANAF YT primci - _-
hyo fan1233
hyo fan1233 4 aylar önce
@MANAF YT kk bi git artık her yerde sen
iep47
iep47 4 aylar önce
YALNIZ GİTAR ÇALAN ZİBİDİYE KIL OLDUM :D :D oyundan elektrik aldım yapımcının kıçında jeneratör var sjsjsjs
Eyüp Dayı
Eyüp Dayı 4 aylar önce
hugola seni izlemekten o kadar zevk alıyorum ki ahhhh
Ecrin😆
Ecrin😆 4 aylar önce
6:08 gitar sesiyle flütün uyumu…
Ayşenur Bayramoğulları
Ayşenur Bayramoğulları 4 aylar önce
Hugola'nın her geçen gün daha çekici olması peki?? :)
Napim diyen gökçen
Napim diyen gökçen 4 aylar önce
herkes little nightmares 2 oynamasını bekliyordur hugola: SEVGİLİM OLUR MUSUN
Paulo Dybala
Paulo Dybala Aylar önce
AHHHHAAAAAAHAHAHAAAHHHAAAAAĞĞĞĞ
Skyre X
Skyre X 4 aylar önce
@Napim diyen gökçen selam
Napim diyen gökçen
Napim diyen gökçen 4 aylar önce
@Skyre X buyrun benim
Resul Çolak
Resul Çolak 4 aylar önce
Bende emek veriyorum ama izleyenim yok bı göz atarmisin n
karanlik kapi
karanlik kapi 4 aylar önce
Hugola nin nedense cok sacma oyunlarda bile eglendirebilme özelliği olmasi...
Cassidy
Cassidy 4 aylar önce
Heyecanlı ve maceralı oyun bekleyen herkes: Hugola:SEVGİLİM OLUR MUSUN??
Asım Öztürk
Asım Öztürk 4 aylar önce
10:10 gerçek bir avcı dur durak bilmez
busra sen
busra sen 4 aylar önce
06:08 Hugola bir şarkı çıkar artık da dinleyelim be yoksa böyle önümüze her kırıntı attığında gereksiz yükseliyoruz jaakajajakak
bilge
bilge 4 aylar önce
bu ülke için fazla iyisin hürkan.
Nermin Naz
Nermin Naz 2 aylar önce
@LOSTER Hayır olm Hürkan
추다XxxNachoel旗WheellsxxX영상에ꈍᴗꈍ♡
추다XxxNachoel旗WheellsxxX영상에ꈍᴗꈍ♡ 2 aylar önce
@bilge soy adı gügen mi yoksa espri mi yaptın anlamadım ama sana güveniyorum.
İlknur Çınar Ferah
İlknur Çınar Ferah 2 aylar önce
@HAKKAN yok Cristiano Ronaldo Alla alla
Edward Kenway
Edward Kenway 3 aylar önce
Gerçektende
Duru tuana Durmaz
Duru tuana Durmaz 4 aylar önce
@LOSTER tabiii aynen
ela yedek ama yedek deil bilmiom
ela yedek ama yedek deil bilmiom 4 aylar önce
2:45 hugola derin bir nefes alıp sabrını toparladıktan sonra kısa bir senaryo yazıyor
Arda Akgül
Arda Akgül 3 aylar önce
6:08 Kesinlikle uzun versiyonunu çekmelisin yorumların yarısı böylee
Latif Sezgit
Latif Sezgit 4 aylar önce
hugolanın gerçek hayattaki halinin oyuna akdarılmış hali
adalın~ağdası
adalın~ağdası Aylar önce
40 yıl düşünsem boyle oyun olacağını tahmin edemazdim
MRozogulEdits
MRozogulEdits 4 aylar önce
İnsanlar sadece hugola ya "evet" demek istiyordu fakat hugola kimseyi göremeyecekti....
c fish
c fish 4 aylar önce
@Naz yok cinsiyetinden değil öyle ağız alışkanlığı ya lafın gelişi iştee djsbsjsbs
vadva
vadva 4 aylar önce
@Naz başka bir tür nxkdndjndkd.Her ekosisteme uyum sağlayabildiği bu videodan bir kanıt.
MRozogulEdits
MRozogulEdits 4 aylar önce
@c fish ayrıldı sevgilisinden 9 ay önce ismide Müge su şahindi
Naz
Naz 4 aylar önce
@Funda Güngör hurkan insan değil baska bı tür herkese yürüyebilir porçaya bile jdjfbfjfjf
vadva
vadva 4 aylar önce
@Funda Güngör Hürkan bu bdjsbidhsidbudbd
K-pop Hayatım Olmuş
K-pop Hayatım Olmuş 4 aylar önce
fanlar : hürkan abi kesinlikle bir macera videosuyla geliyor Hugola:
Marichat4everr
Marichat4everr Aylar önce
Alp gitar çalarken gecenin bir yarısı gülmemek için kendimi zor tuttum
Lord~Fatih
Lord~Fatih 2 aylar önce
6:07 uzun versiyonu kesinlikle gelmeli +1 leyin
Fatma Bicer
Fatma Bicer 4 aylar önce
Oyun eski olduğundan mı yoksa Türkçe olduğundan mı garip geliyor 😂😁😂
Tunahan Şener
Tunahan Şener 4 aylar önce
Şu adamı her gördükçe mutlu oluyorum
🖤{•GB Mario•}🖤
🖤{•GB Mario•}🖤 23 gün önce
I had a fucking stroke with this comment section. Thank you for doing this.
~rosiemde rosiem~
~rosiemde rosiem~ 29 gün önce
@ykscalismayacalisiyorum evet
zen
zen 2 aylar önce
alpi mi
KAAN EMRE POTUK
KAAN EMRE POTUK 4 aylar önce
Gerçekten miii??
MARAZ
MARAZ 4 aylar önce
Bende videolarima baya emek veriyorum ama izleyen yok 💔😔🚬
Defne🇹🇷
Defne🇹🇷 4 aylar önce
Hugola: Ardayı kesin dövcez olm 😆 ... Ben: Sen iste yeter abim! 😂👍🏻
marcesuer
marcesuer 4 aylar önce
2. bölümü bekliyoruz hugola.
llll
llll 3 aylar önce
abi 2 kere izledim böyle oyun daha gelir mi be kral
piskopatjoker
piskopatjoker 4 aylar önce
16:11 sınıf başkanı seçilinçe havalara giren Pelini susturmaya çalışan benim haller olur gibi
fatma demirtas
fatma demirtas 4 aylar önce
nobody: yenen: kıcımda jenerator var
fatma demirtas
fatma demirtas 2 aylar önce
@Elifnaz Koyutürk hayır?
Elifnaz Koyutürk
Elifnaz Koyutürk 2 aylar önce
Ben Elifnaz Fatma beni tanıdın mı
suedanurrr
suedanurrr 4 aylar önce
yanlız kimse hurkanin bazi bölümlerde moralinin bozulduğunu gormemiş bazi kisimlarda yuzu asılıyor mesela eceyle yenerin konuştuğu sahnede
maxineaf
maxineaf 4 aylar önce
when you secrectly have a crush on him and he releases a new vid called "would you be my girlfriend"
Monshi
Monshi 4 aylar önce
Hugolanin sempatikligine tanik olmak icin bu videoyu 4. kez izliyorum😌
Niyori Toca🖤#100olmakistiyor#neogitsin
Niyori Toca🖤#100olmakistiyor#neogitsin 17 gün önce
"Sana bi korum Arda uçarsın havalarda" ~Yener reis~
Mrs. Duck
Mrs. Duck 4 aylar önce
"Sana bi korum Arda uçarsın havalarda. " ~Yener reyiz
Hamza Demir
Hamza Demir 2 aylar önce
Kıçımda jeneratör var -Yener Özsoy
derin • 4 yıl önce
derin • 4 yıl önce 2 aylar önce
Yener ÖZSOY*
Mrs. Duck
Mrs. Duck 4 aylar önce
@muratcydm 07:22
muratcydm
muratcydm 4 aylar önce
aga bunu bı türlü bulamıyorum kaçıncı dakika da
ırmak apaydın
ırmak apaydın 4 aylar önce
Ye şunu midoriya.
-Jυѕwт мιĸaa.
-Jυѕwт мιĸaa. 4 aylar önce
Oyunda o kadar saçma şey varken ben alp'ın kollarının neden bu kadar ince olduğunu sorguluyorum abi...
Melissa Aslan
Melissa Aslan 4 aylar önce
kısmetse olurun burdan etkilenmiş olması ihtimali gitmiyor aklımdan 😂😂😂😂
Rüzgar Yağız Yılmaz
Rüzgar Yağız Yılmaz 4 aylar önce
Hayır, sevgilim hiç olmazsa çok iyi olur
Kerim Meral
Kerim Meral Aylar önce
28:09 Yener: Alp Alp: İ Yener: Ben Adana, ne iş yapıyorsun İzmirde?
Testament MLBB
Testament MLBB 4 aylar önce
Hugola:Sevgilim olurmusun? Little nightmares 2 bekleyen hugola izleyicileri: ಠ_ʖಠ
Yaızralligun
Yaızralligun 4 aylar önce
@❌ Makoto Naegi 🦋 hay diyom ben ona o yüzden anlamadım ve shipleyenler var o yüzden dedim
❌ Makoto Naegi 🦋
❌ Makoto Naegi 🦋 4 aylar önce
@Yaızralligun asıl ben anlamadım mono sixe ''oi'' dışında bir şey söylemiyor?
Yaızralligun
Yaızralligun 4 aylar önce
@❌ Makoto Naegi 🦋 ne dedin anlamadım
❌ Makoto Naegi 🦋
❌ Makoto Naegi 🦋 4 aylar önce
@Yaızralligun ne? oi mu?
inci-nmişsin
inci-nmişsin 4 aylar önce
Ben bu
TacoDye _
TacoDye _ 13 gün önce
Hugola:Türk yapımı ses getiren oyun Bannerlord:…
My Roblox World
My Roblox World 4 aylar önce
4 yıl önceki Hugola: Yeni çıkan oyunları oyayacağım Şimdiki Hugola: Sevgilim Olur Musun 2006
we are zed
we are zed 4 aylar önce
bu adamın oynadığı her şeyi izleyebilirim
BÖ
4 aylar önce
Ahahahah bu ne abi 😂 bunun devami gelmeli ya😂😂
Hakan
Hakan 4 aylar önce
Yapımcı bu oyunu devam ettirmek yerine Erzurum’u çıkardı işte :))
Efex
Efex 4 aylar önce
Şuana kadar hayatımda gördüğüm en kaliteli dublaj
Miray Suiçmez
Miray Suiçmez 4 aylar önce
Abi kavga ederken Yener "ne diyon lan " Arda ise "ne biliyim "diyor galiba
ASKA
ASKA 4 aylar önce
hugoladan beklenen csgo oynaması eski ekibi toplaması hugola sevgilim olurmusun????
Cansu Yeloğlu
Cansu Yeloğlu 4 aylar önce
Hugola’nın artık 7 dakikalık değil de 30 dakikalık videolar çekmeye başladığını görünce yaşadığın mutluluk…
❥Destiny➝
❥Destiny➝ 4 aylar önce
@DON'T Tm
DON'T
DON'T 4 aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla.*
MARAZ
MARAZ 4 aylar önce
Bende videolarima baya emek veriyorum ama izleyen yok
Melike Benay GÜNGÖR
Melike Benay GÜNGÖR 4 aylar önce
Ayn
❥Destiny➝
❥Destiny➝ 4 aylar önce
Tarif edilemez...
Ahu
Ahu 28 gün önce
25:04 kimse Hürkan'ın buradaki bakışlarına dikkat etmemiş...
sezo kng
sezo kng 2 aylar önce
skandal deyişini 40 defa başa alıp izlememem herşeyi anlatıyor
Musluk Suyu
Musluk Suyu 4 aylar önce
Kızları erkeklerin seslendirmesi efsane 😂😂😂
MEHMET FATİH TİRYAKİ
MEHMET FATİH TİRYAKİ Aylar önce
14:59 Bu nasıl sahne olm NSKJSDBHGSIGHSISDHUS
Melek Nalin
Melek Nalin 4 aylar önce
"Kısmetse olur " izleyicilerinin gözleri yaşlı.
DON'T
DON'T 4 aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla.*
Melek Nalin
Melek Nalin 4 aylar önce
@Melisa milyonların sesi olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam . 😂
Melisa
Melisa 4 aylar önce
@Melek Nalin nasıl gelmezzz ahahjajsj ilk çıktığında 8. Sınıfa gidiyodum ve ders çalışmak yerine kitlenip izliyodum.. izlemesem şu an bambaşka bi yerde olabilirdim aksjldjslak
Melek Nalin
Melek Nalin 4 aylar önce
@Melisa seninde aklıma ilk kısmetse olur geldi değil mi??😂😂 Ne günlerdi bee
Melisa
Melisa 4 aylar önce
Bunu yazmaya gelmiştim ahkahsksn
Çınar Kırkurt
Çınar Kırkurt 4 aylar önce
adamın gitar sapını tutuşu :)
Fright and Plomp
Fright and Plomp 4 aylar önce
2006 yapımı bi oyuna göre gayet emek verilmiş bi oyun olm böyle bi oyun bu zamanda bulunmaz daha
フ乇丂イ乇尺
フ乇丂イ乇尺 4 aylar önce
türklerin yaptığı oyunlar serisi başlasın
Gülsen
Gülsen 4 aylar önce
Herşey 30 dakikalık videoyu mobil veriden izlediğimi fark edene kadar iyiydi :') olsun
「Ayn knk」
「Ayn knk」 4 aylar önce
Hugola olmak kimsenin bilmediği oyunları oynayıp herkesin öğrenmesini sağlamaktır.
「Ayn knk」
「Ayn knk」 4 aylar önce
@RTX El Risitas (aka El Risitas Fanboi) sakin reyiss
ehe
ehe 4 aylar önce
Tuğkan abi oynadı daha önce
BoysSkateTurkey
BoysSkateTurkey 4 aylar önce
@MANAF YT tamam gardaş tıklamayız ya öyle ayıp yapmayız sen rahat ol
MANAF YT
MANAF YT 4 aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*
{Queen}
{Queen} 4 aylar önce
Videoda full Hürkan'ın yüzünü izleyen sadece ben olamam
Hey Sunny
Hey Sunny 4 aylar önce
Bence bu oyun kurucusu hayallerini 2017 yılında gerçekleştirdi : kısmetse olur 👍🏻 dmmdmdnnxndnf
Tren
Tren 4 aylar önce
Hurkan abi şu an tek merak ettiğim sey, video süresini bilerek mi yaptığın ?
nfjcllmlmrl
nfjcllmlmrl 4 aylar önce
Hugola'nın aktifliği göz yaşartıcı bence bu bir felaketin habercisi
rraenee'nin elraenn'i
rraenee'nin elraenn'i 4 aylar önce
Yukarıdan "sevgilim olur musun" diye mesaj görünce bi mutlu olmuştum hugolanin videosu olduğunu görünce daha da mutlu oldum
kelebek ile keman
kelebek ile keman 4 aylar önce
@rraenee'nin elraenn'i evet öyle darısı bizim başımıza . Bir şey rica edicem pp yi nerden buldun bir videodan mi
Trouble Maker
Trouble Maker 4 aylar önce
@someone🍁 olamiyo mu
rraenee'nin elraenn'i
rraenee'nin elraenn'i 4 aylar önce
@kelebek ile keman eyw çok yakışıyorlar resmen birbirleri için yaratılmışlar sanki
kelebek ile keman
kelebek ile keman 4 aylar önce
Pp müq aşk
jeon juliet
jeon juliet 4 aylar önce
6:08 ... neden bu kadar yeteneklisin ki 🔥🔥
hilal
hilal 4 aylar önce
ABİ 2.Sİ VARSA GELSİNNN uc kere izledik asiri iyi
biggie smalls
biggie smalls 4 aylar önce
-Arda yeni bir şampuan çıkmış biliyormusun? +Eeeeeeg -gicindaki kılları döküp başına ekebilirsin Jejskskskehdjejejejskskwkska
TozluLider
TozluLider 4 aylar önce
1 dakika daha durabilseydin yeni rekor geliyordu.
jhoperi
jhoperi 4 aylar önce
bu oyunu hafızamdan zorla silmiştim ama hugola tekrardan hatırlattı. teşekkürler hugola
Gamer Burak
Gamer Burak Aylar önce
@sxnny Bende biliyorum
❌ Makoto Naegi 🦋
❌ Makoto Naegi 🦋 4 aylar önce
@sxnny ruh eşimi bulmuş olabilirim şu an
❌ Makoto Naegi 🦋
❌ Makoto Naegi 🦋 4 aylar önce
@sxnny benimkilerde aynı qwq
sxnny
sxnny 4 aylar önce
@❌ Makoto Naegi 🦋 seninkiler ne
sxnny
sxnny 4 aylar önce
@❌ Makoto Naegi 🦋 Mari ve Hero Sunny ve Basil Kel ve Aubrey
En Saçma TikToker !! | İçerik Polisi #4
16:17
Şerefsiz Ördek Simülatörü #2
14:45
HUGOLA
görünümler 1 Mn
ACUN ILICALI CANLI YAYINDA! | GÜNDEM ÖZEL
1:28:51
Sansürsüz Futbol
görünümler 122 B
1 SORU HAKKIN VAR #2
13:46
HUGOLA
görünümler 2,3 Mn
İLK VE SON VLOG 6
19:17
HUGOLA
görünümler 854 B
Dünyanın En Saçma Sitesi #1
8:04
HUGOLA
görünümler 1,9 Mn
BU NE
18:32
HUGOLA
görünümler 1,2 Mn
12 Dakikalık Rahatlama Seansı
12:16
HUGOLA
görünümler 952 B
Minecraft ama ÖZEL ELİTRALAR var
17:50
Wollech
görünümler 133 B
FERİTED VS MİNECRAFT #261
8:20
Ferited
görünümler 177 B
Minecraft Ailesi Tarafından Evlat Edinildim
10:37
Troom Troom TR
görünümler 34 B
KORKUNÇ HUGGY WUGGY MAĞARASI BULDUK! - Minecraft
10:54